Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorMisiūnaitė, Ieva
dc.contributor.authorJuozapaitis, Algirdas
dc.contributor.authorLaurinavičius, Alfredas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:42:49Z
dc.date.available2023-09-18T16:42:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn1822-427X
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/116256
dc.description.abstractThe comprehensive study on the structural behaviour of underslung girder bridge is examined in this study through both numerical modelling and experimental 3D model tests. The structural design of steel bridges in many cases is governed by their ability to withstand asymmetric loading conditions. Three different symmetric and asymmetric load cases were investigated to capture the deformational and flexural response of the main girder. It was found that under distributed load the structural response of underslung girder bridge was similar to beam-column with intermediate elastic supports. The numerical model was validated against experimental data with good agreement perceived, allowing an extensive parametric study to be performed. The observed influence of initial geometric imperfections and nonlinearities are discussed. It was found that symmetric load governs the ultimate limit state. However, the asymmetric one takes over in the case of serviceability. Finally, the study presented herein summarises experimental investigations, numerical simulations and design proposals obtained through the recent few years research program, carried on to deepen the knowledge on the structural behaviour of underslung girder bridges.eng
dc.description.abstractStraipsnyje pateikiama išsami, skaitinio modeliavimo būdu ir eksperimentiniais tyrimais grindžiama paspyrinių tiltų įtempių deformacijų būsenos analizė. Projektuojant plieninius tiltus, dažnai asimetrinių apkrovų sukeliami įtempiai ir deformacijos lemia jų laikomąją galią. Straipsnyje analizuojama tilto standumo sijos elgsena, veikiant trims skirtingiems apkrovų atvejams. Buvo nustatyta, kad veikiant tolygiai paskirstytai apkrovai paspyrinių tiltų standumo sijos elgsena atitinka gniuždomojo lenkiamojo elemento ant tampriai paslankių atramų elgsenos matematinį modelį. Tilto skaitinio modelio tikslumas buvo aprobuotas eksperimentiniais rezultatais. Straipsnyje taip pat detalizuojama geometrinių netobulumų ir netiesiškumo įtaka plieninių paspyrinių tiltų elgsenai. Buvo nustatyta, kad simetrinės apkrovos lemia konstrukcijos laikomąją galią atliekant stiprumo ribinį būvį, tačiau asimetrinė apkrova sukelia didesnius poslinkius tinkamumo ribinio būvio atveju. Apibendrinant straipsnyje pateikiami skaitinių bei eksperimentinių tyrimų rezultatai, taip pat rekomendacijos paspyrinių tiltų standumo sijos laikomosios galios patikrai, sukauptos pastarųjų metų tyrimų programos metu, kurios tikslas – praplėsti paspyrinių tiltų elgsenos ir projektavimo srities žinias.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 21-29
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyCentral & Eastern European Academic Source (CEEAS)
dc.relation.isreferencedbyComputers & Applied Sciences Complete
dc.relation.isreferencedbyINSPEC
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.relation.isreferencedbyScience Citation Index Expanded (Web of Science)
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/bjrbe.2017.03
dc.subjectSD03 - Pažangios statybinės medžiagos, statinių konstrukcijos ir technologijos / Innovative building materials, structures and techniques
dc.titleComprehensive study on underslung girder bridge under different loading conditions
dc.title.alternativeIšsami paspyrinių tiltų analizė, įvertinant įvairius apkrovimo atvejus
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references21
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.ltspecializationsL104 - Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos / New production processes, materials and technologies
dc.subject.ltPaspyrinis tiltas
dc.subject.ltGeometriniai netobulumai
dc.subject.ltĮtempių deformacijų būsena
dc.subject.ltGniuždomojo lenkiamojo elemento elgsena
dc.subject.ltSąveikos koeficientai
dc.subject.ltEksperimentiniai tyrimai
dc.subject.ltTampri atrama.
dc.subject.enBeam-column behaviour
dc.subject.enElastic support
dc.subject.enExperimental investigation
dc.subject.enGeometric imperfections
dc.subject.enMoment amplification
dc.subject.enStructural response
dc.subject.enUnderslung girder bridge.
dcterms.sourcetitleThe Baltic journal of road and bridge engineering
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 12
dc.publisher.nameVGTU
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi000398246400003
dc.identifier.doi10.3846/bjrbe.2017.03
dc.identifier.elaba21087327


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą