Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorPulkauninkas, Andrius
dc.contributor.authorKregždaitė, Rusnė
dc.date.accessioned2023-09-18T16:43:32Z
dc.date.available2023-09-18T16:43:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2029-6320
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/116357
dc.description.abstractTeatro metodais kuriami vaidmenys ir atliekami performansai nėra vien tik scenos žanras. Vaidmenims kurti persikeliant į socialinę sferą, svarbu šiuos procesus nustatyti, suvokti ir analizuoti. Straipsnyje nagrinėjamos performanso ir performatyvumo sąvokos bei performanso kaip išraiškos priemonės metodikos taikymas įvairiuose kontekstuose: kuriant socialinius vaidmenis politikoje, socialiniuose tinkluose ir rinkodaros priemonėse. Socialinių vaidmenų išmanymas gali padėti atpažinti performanso mechanizmą rinkodaroje ir politikoje, o tai leis apsisaugoti nuo manipuliacijų. Straipsnyje taikomas atvejų analizės metodas: apžvelgiant performanso atvejus įvairiuose kontekstuose išryškinamos socialinių vaidmenų kūrimo ir interpretavimo klaidos.lit
dc.description.abstractRoles and performances created by theatre methods are not just the genre of the stage. Creation of the roles is transforming into to social sphere and in this case it is important to identify, understand and analyse these processes. In this article the definitions of performance are explained. Performance, as the method of expression, is analysed in various contexts: social roles creation in politics, in social markets and marketing tools. It is impossible to avoid the performance in social roles, but it is possible to understand how it is functioning. If person has abilities to notice the manipulations in marketing or politics, he will not be influenced by them. This article analyses cases of performance in various contexts, the mistakes in the roles creation and interpretation are revealed.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 1-7
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA: International Bibliography
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/cpc.2017.239
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titlePerformanso klaidos atliekant socialinius vaidmenis
dc.title.alternativeMistakes of performance in social roles creation
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references17
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyKūrybinių industrijų fakultetas / Faculty of Creative Industries
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltPerformansas
dc.subject.ltPolitika
dc.subject.ltRinkodara
dc.subject.ltSocialiniai tinklai
dc.subject.ltSocialiniai vaidmenys
dc.subject.enPerformance
dc.subject.enPolitics
dc.subject.enMarketing
dc.subject.enSocial networks
dc.subject.enSocial roles
dcterms.sourcetitleSantalka : filosofija, komunikacija = Coactivity : philosophy, communication
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 25
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/cpc.2017.239
dc.identifier.elaba21096520


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą