Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSamalavičius, Almantas Liudas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:46:47Z
dc.date.available2023-09-18T16:46:47Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn9786094710698
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/116568
dc.description.abstractKnygoje analizuojamos aukštojo mokslo raidos tendencijos bei neoliberalistinės ideologijos poveikis aukštojo mokslo politikai tiek globaliu, tiek lokaliu mastu. Aptariamos iki šiol triukšmingai vykdytų reformų esmingiausių nesėkmių priežastys ir klystkeliai, kuriais sukama siekiant „efektyviai“ pertvarkyti Lietuvos aukštojo mokslo sektorių. Apmąstomos aukštojo mokslo suprekinimo pasekmės bei kritiškai aptariamos pastaruoju metu siūlomos universitetų pertvarkos kryptys, galinčios dar labiau pagilinti užsitęsusią aukštojo mokslo sistemos krizę.lit
dc.format.extent192 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:19716047/datastreams/COVER/content
dc.subjectSD01 - Architektūra, urbanistika, kraštovaizdžio architektūra, teritorijų planavimas / Architecture, urban planning, landscape architecture and regional planning
dc.titleTarp Scilės ir Charibdės: aukštasis mokslas permainų metais
dc.typeMokslo studija / Research study
dcterms.references49
dc.type.pubtypeK1b - Mokslo studija / Scientific study
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyArchitektūros fakultetas / Faculty of Architecture
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.researchfieldH 003 - Menotyra / Art studies
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltmokslas
dc.subject.ltpermainos
dc.subject.lttendencijos
dc.publisher.nameLietuvos edukologijos universiteto leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba19716047


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą