Show simple item record

dc.contributor.authorKurilova, Julija
dc.contributor.authorKurilov, Jevgenij
dc.date.accessioned2023-09-18T16:46:48Z
dc.date.available2023-09-18T16:46:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0132-2818
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/116575
dc.description.abstractStraipsnyje yra nagrinėjamos mokomųjų scenarijų (modulių) kokybės vertinimo ir optimizavimo problemos. Mokomųjų scenarijų optimizavimas yra suprantamas kaip jų personalizavimas pagal besimokančiųjų poreikius. Straipsnyje atlikta dviejų populiarių optimizavimo metodų – neraiškiųjų skaičių ir analitinio hierarchinio proceso – lyginamoji analizė, siekiant nustatyti, kuris metodas yra tinkamesnis personalizuotų mokomųjų scenarijų kokybei vertinti. Mokomųjų scenarijų kokybė yra suprantama kaip mokomųjų scenarijų atitikimas besimokančiųjų poreikiams. Tyrimo rezultatai rodo, kad neraiškiųjų skaičių teorija grįsti metodai yra tinkamesni personalizuotų mokomųjų scenarijų kokybei vertinti.lit
dc.description.abstractIn the paper, learning scenarios (units) quality evaluation and optimisation problems are analysed. Learning scenarios optimisation is referred here as its personalisation according to learners needs. In the paper, comparative analysis of two popular optimisation methods based on Fuzzy numbers theory and Analytic Hierarchy Process is performed, aiming to measure what method is the most suitable to evaluate the quality of personalised learning scenarios. Learning scenarios quality is referred here as its suitability to learners needs. Research results show that Fuzzy numbers theorybased methods are more suitable to evaluate the quality of personalised learning scenarios.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 55-59
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://doi.org/10.15388/LMR.B.2016.10
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:19711172/datastreams/MAIN/content
dc.subjectIK01 - Informacinės technologijos, ontologinės ir telematikos sistemos / Information technologies, ontological and telematic systems
dc.titleDaugiakriterių sprendimų metodų taikymas mokomiesiems scenarijams optimizuoti
dc.title.alternativeApplication of multiple criteria decision methods to optimise learning scenarios
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.accessRightsPrieiga prie žurnale skelbtų straipsnių teikiama remiantis Kūrybinių bendrijų licencija (Creative Commons Attribution 4.0 License, CC BY 4.0). Informacija nurodyta skiltyje Autorių teisės
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references9
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltmokymosi scenarijai
dc.subject.ltneraiškieji skaičiai
dc.subject.ltanalitinis hierarchinis procesas
dc.subject.ltoptimizavimas
dc.subject.ltdaugiakriterių sprendimų analizė
dc.subject.ltekspertinis vertinimas
dc.subject.ltmokymosi komponentai
dc.subject.enlearning scenarios
dc.subject.enFuzzy numbers
dc.subject.enAnalytic Hierarchy Process
dc.subject.enoptimisation
dc.subject.enmultiple criteria decision analysis
dc.subject.enexpert evaluation
dc.subject.enlearning components
dcterms.sourcetitleLietuvos matematikos rinkinys. Ser. B
dc.description.volumet. 57
dc.publisher.nameMatematikos ir informatikos institutas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.15388/LMR.B.2016.10
dc.identifier.elaba19711172


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record