Show simple item record

dc.contributor.authorKrikun, Irina
dc.contributor.authorKurilov, Jevgenij
dc.date.accessioned2023-09-18T16:46:48Z
dc.date.available2023-09-18T16:46:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0132-2818
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/116576
dc.description.abstractStraipsnio tikslas yra dvejopas: pirma, atlikti sisteminę literatūros apžvalgą edukacinių duomenų gavybos (angl. Educational Data Mining, EDM) / mokymosi analitikos (angl. Learning Analytics, LA) tema ir, antra, išanalizuoti ir pasiūlyti pagrindines EDM taikymo tendencijas mokymuisi personalizuoti (individualizuoti). Įvairūs duomenų gavybos metodai naudojami el. mokymosi duomenų analizei atlikti. Labiausiai paplitusieji yra asociacija, klasifikacija bei grupavimo ir išskirties pastebėjimai. Duomenų gavybos metodų, priemonių ir jos realizavimo algoritmų pasirinkimas priklauso nuo turimų duomenų, nustatytų mokslinių tyrimų tikslų ir planuotų rezultatų pasiekimo. Straipsnį sudaro įvadas (1 skyrius), sisteminė edukacinių duomenų gavybos / mokymosi analitikos literatūros apžvalgą ir jos rezultatai (2 skyrius), pagrindinės tendencijos taikant edukacinių duomenų gavybą mokymuisi personalizuoti (3 skyrius). Paskutiniame, 4-ame skyriuje yra pateiktos straipsnio išvados.lit
dc.description.abstractThe paper aims to analyse Educational Data Mining/Learning Analytics application trends to personalise learning. First of all, systematic literature review was performed. Based on the systematic review analysis, the main trends on applying educational data mining methods to personalise learning were identified. Second, three main tendencies on educational data mining/learning analytics application in education were formulated. They are: (a) Educational Data Mining/Learning Analytics support self-directed autonomous learning; (b) Educational Data Mining/Learning Analytics systems become essential tools of educational management; and (c) most teaching is delegated to computers, and Educational Data Mining/Learning Analytics based recommendations become better and more reliable than those that can be produced by even the best-trained teachers.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 25-30
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://doi.org/10.15388/LMR.B.2016.05
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:19711209/datastreams/MAIN/content
dc.subjectIK01 - Informacinės technologijos, ontologinės ir telematikos sistemos / Information technologies, ontological and telematic systems
dc.titlePagrindinės tendencijos taikant edukacinių duomenų gavybą mokymuisi personalizuoti
dc.title.alternativeResource description framework based methodology to personalise learning
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references9
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltedukacinių duomenų gavyba
dc.subject.ltmokymosi analitika
dc.subject.ltmokymosi personalizavimas
dc.subject.ltsisteminė literatūros analizė
dc.subject.ltpersonalizuotos rekomendacijos
dc.subject.eneducational data mining
dc.subject.enlearning analytics
dc.subject.enlearning personalisation
dc.subject.ensystematic literature review
dc.subject.enpersonalised recommendations
dcterms.sourcetitleLietuvos matematikos rinkinys. Ser. B
dc.description.volumet. 57
dc.publisher.nameMatematikos ir informatikos institutas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.15388/LMR.B.2016.05
dc.identifier.elaba19711209


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record