Show simple item record

dc.contributor.authorButytė, Eglė
dc.contributor.authorČižiūnienė, Kristina
dc.date.accessioned2023-09-18T16:47:29Z
dc.date.available2023-09-18T16:47:29Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2029-9311
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/116842
dc.description.abstractMada ir mados industrija, tai sritis, kurioje nuolatos vyksta pokyčiai. Kiekvienas metų sezonas prasideda nuo įžymių modeliuotojų naujų kolekcijų prezentacijos. Tačiau ne visi gali patekti į šiuos renginius. Kitą vertus pramonė naudodama medijos elementus, tokius kaip socialinė žiniasklaida ir mados dienraščiai (blogs), nutiesė abipusį komunikacijos kelią tarp mados ir piliečio. Norint būti moderniu aukštosios mados atstovu šiuolaikinėje rinkoje, neišvengiamai reikia naudotis medijomis. Šiame straipsnyje bus apžvelgiamos medijos teoriniu aspektu, bei pateikti atlikto tyrimo rezultatai, kurie leido identifikuoti kaip yra ieškoma informacijos apie aukštąją madą ir kokios medijos yra populiariausios šioje srityje.lit
dc.description.abstractFashion and fashion industry is a speher which is allways undergoing changes. Every season begins with famous designers presenting their new collections. However, not everyone can get into those events. On the other hand, the industry by using new media elemnts like social media or blogs ar pavingt the way for two-way comunication between fashion and the citizen. In order to be modern high fashion representative in today‘s market it‘s inventable to use media. Thisw article provides and overview of the theoretical aspects of media and present survey results which answers made it possible to identify how the information about hight fashion is being searched and which media channels are the most popular in this sphere.eng
dc.format.extentp. 50-54
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttp://alytauskolegija.lt/wp-content/uploads/2017/12/2017_konferencijos_leidinys.pdf
dc.subjectVE04 - Kūrybinės industrijos, skaitmeninės visuomenės plėtra / Creative industries, digital society development
dc.titleMedijos ir jų taikymo galimybės aukštojoje madoje
dc.title.alternativeNew media and it‘s application possibilities in hight fashion
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references18
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionSMK Aukštoji mokykla
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldS 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltMedijos
dc.subject.ltAukštoji mada
dc.subject.lt„Blogeriai“
dc.subject.enMedia
dc.subject.enHigh fashion
dc.subject.enBloggers.
dcterms.sourcetitleAukštųjų mokyklų vaidmuo visuomenėje: iššūkiai, tendencijos ir perspektyvos : mokslo darbai = Role of Higher Education Institutions in Society: Challenges, Tendencies and Perspectives : academic papers
dc.description.volumeNr. 1(6)
dc.publisher.nameAlytaus kolegija
dc.publisher.cityAlytus
dc.identifier.elaba23079991


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record