Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBarzdėnas, Vaidotas
dc.contributor.authorGražulevičius, Gediminas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:47:53Z
dc.date.available2023-09-18T16:47:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000033380
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/116954
dc.description.abstractŠiandien kasdienėje veikloje susiduriame su sudėtingais šiuolaikiniais elektronikos ir komunikacijų įtaisais. Jų atliekamos funkcijos vis sudėtingėja. Todėl dėstytojas mokymo procese yra priverstas duoti sudėtingas kursinių projektų užduotis, kurias studentai gali atlikti tik dirbdami komandoje. Iškyla sėkmingos komandos subūrimo problema, kuri reikalauja iš dėstytojo papildomų socialinės psichologijos, projektų valdymo ir kitų žinių. Straipsnyje pasiūlytas naujas interaktyvus ir originalus sėkmingos komandos formavimo metodas, kuris taikomas kartu su savęs vertinimo testu, sudarytu remiantis M. R. Belbin metodika. Šis metodas yra išbandytas ir jau keturis metus taikomas Vilniaus Gedimino technikos universitete, Elektronikos fakultete, vykdant grupinius kursinius projektus. Per šį laikotarpį surinkti duomenys parodė, kad sėkmingiausiai kursinius projektus vykdė komandos sudarytos iš dominuojančių koordinatoriaus, vykdytojo, užbaigėjo ir specialisto komandinių vaidmenų. Taip pat 84,4% apklausoje dalyvavusių studentų teigiamai įvertino suburtos ir projektą atlikusios komandos sinergiją.lit
dc.description.abstractToday in daily activities, we are faced with the complex devices of modern electronics and communications. Their functions are becoming increasingly sophisticated. Therefore, the teacher in training process is forced to give challenging tasks of course project, in which students can only work as a team. There is a successful team-building problem, which requires additional knowledge of social psychology, project management and other teacher skills. The article offers a new interactive and original successful team building method, which is combined with a self-assessment test, drawn up on the basis of M. R. Belbin methodology. This method has been tested and has already applied for four years in Vilnius Gediminas Technical University Faculty of Electronics, the teamwork course projects. During this period, the collected data has shown that the most successful course projects carried out by a team formed by dominant Chairman, Implementer, Completer-Finisher, and Specialist team roles. In addition, 84.4% of the surveyed students welcomed the setting up and carried out the project team synergy.eng
dc.format.extentp. 205-210
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/262039b0-8849-452e-97ce-8312189eb62a/2016_2.pdf
dc.subjectMC02 - Elektros ir elektroniniai įrenginiai bei sistemos / Electrical and electronic devices and systems
dc.titleInteraktyvus sėkmingos komandos formavimo metodas, vykdant elektronikos inžinerijos kursinius projektus
dc.title.alternativeAn interactive method pf building a successful team in electronics engineering course projects
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references15
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyElektronikos fakultetas / Faculty of Electronics
dc.subject.researchfieldT 001 - Elektros ir elektronikos inžinerija / Electrical and electronic engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltKomandinis darbas
dc.subject.ltInteraktyvus sėkmingos komandos formavimo metodas
dc.subject.ltKursinis projektas
dc.subject.ltM.R. Belbin savęs vertinimo testas
dc.subject.enTeamwork
dc.subject.enInteractive method of building a successful team
dc.subject.enCourse project
dc.subject.enM.R. Belbin self-assessment test
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 2(8)
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba20055285


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą