Show simple item record

dc.contributor.authorRiaubienė, Edita
dc.contributor.authorNekrošius, Liutauras
dc.date.accessioned2023-09-18T16:48:46Z
dc.date.available2023-09-18T16:48:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn9786094579721
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000033157
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117151
dc.description.abstractKonferencijos "Švietimo architektūra' tikslas — aptarti architektūros ir ugdymo paradigmų sąveiką ir kaitą. Gerovės visuomenės kūrimas kaip esminis Lietuvos pažangos tikslas tiesiogiai priklauso nuo švietimo sistemos pokyčių sėkmės. Tikimasi, kad bendra edukologų, architektų, istorikų ir kitų švietimo iššūkius analizuojančių sričių atstovų diskusija taps postūmiu bendrai mokyklų kokybinės raidos koncepcijai kurti. Šiuolaikinė edukacinė sistema Lietuvoje tebėra atsieta nuo ugdymo procesams realizuoti skirtų fizinių erdvių. Šiandienės mokyklos pastato kokybė neretai apibūdinama tik šiluminio efektyvumo rodikliais ar naujai apdailintu eksterjeru. Energiniai parametrai ir elementariosios higienos reikalavimų tenkinimas yra būtinas, bet tik pirmasis žingsnis kuriant ugdymuisi palankias erdves. Siekiant pereiti į kitą etapą, numatantį kokybinę mokyklos erdvės pertvarką, svarbu suvokti ugdymo nuostatų ir fizinės aplinkos sinerginį ryšį, identifikuoti mokyklos architektūrą kaip neatsiejamą ugdymo(si) sistemos dalį, atsižvelgiant į galimą architektūrinės aplinkos programuojantį poveikį ugdomųjų sąmonei ir sutelkti edukologų, architektų ir kitų suinteresuotųjų pajėgas, formuojant naujosios kartos harmoningą ugdymą atitinkančią fizinę aplinką.lit
dc.description.abstractThe conference “Educational Architecture“ aims to discuss the interaction and relationship between architecture and educational philosophies. The future of the welfare society, which is the ultimate goal of Lithuania’s progress, directly depends on the success of changes to the education system. We hope that the discussion among educators, architects, historians and the other specialists dealing with the challenges of education will drive forward the qualitative development of the modern learning space. The modern education system in Lithuania is still dissociated from the physical teaching and learning environment. The quality of a today’s school building is often characterized by the indicators of thermal performance or by a newly finished exterior. Compliance with the indispensable energy parameters and the hygiene requirements are only the first step in the development of space that is favourable to teaching and learning. Understanding the synergy between education provisions and physical environment are essential for the next step in the transformation of the quality of school space. It is necessary to acknowledge the school architecture as an integral part of the education system, taking into account the possible programming impact of the built environment on the consciousness and cognitive capacities of students. It is particularly significant to mobilize educators, architects and other stakeholders for the shaping of the physical environment that is the best for the harmonious development of the new generation.eng
dc.format.extent22 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://uploads.vgtu.lt/uploads/ape.vgtu.lt/santraukurinkinys.pdf
dc.subjectSD01 - Architektūra, urbanistika, kraštovaizdžio architektūra, teritorijų planavimas / Architecture, urban planning, landscape architecture and regional planning
dc.titleMokslinės tarpdalykinės konferencijos "Švietimo architektūra" pranešimų santraukų rinkinys, 2016 m. lapkričio 18 d. VGTU Architektūros fakultetas, Vilnius = Scientific interdisciplinary conference "Educational Architecture" volume of abstracts
dc.typeSudaryti mokslo darbai / Compiled research papers
dcterms.references0
dc.type.pubtypeK5 - Sudarytas mokslo darbas / Compiled scientific paper
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyArchitektūros fakultetas / Faculty of Architecture
dc.subject.researchfieldS 007 - Edukologija / Educology
dc.subject.researchfieldH 003 - Menotyra / Art studies
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.publisher.nameVGTU
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba20219828


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record