Show simple item record

dc.contributor.authorMikštienė, Rūta
dc.contributor.authorČepulionis, Miroslav
dc.date.accessioned2023-09-18T16:52:51Z
dc.date.available2023-09-18T16:52:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn2029-9311
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000032446
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117566
dc.description.abstractMoksliniame straipsnyje atliktas tyrimas nustatė, kaip nešiojamų grotuvų „iPod“ pardavimai prisidėjo prie kompanijos „Apple“ akcijų kainos pakilimo nepriklausomai nuo to, kad 1997 m. iki visiško nemokumo buvo telikę trys mėnesiai. Kompanija ,,Apple“ per 15 metų tapo vertingiausia kompanija pasaulyje pagal rinkos kapitalizaciją ir prekės ženklo žinomumas tapo neabejotinas. Rastas tiesioginis ryšys tarp „iPod“ ir kompiuterių pardavimų. Nustatytos „iPod“ pardavimų pakilimo ir smukimo priežastys ir identifikuota, kokie „Apple“ vadovybės veiksmai paskatino akcijų vertės didėjimą.lit
dc.description.abstractThe study in a scientific article determined how the sales of portable players „iPod“ contributed to „Apple“ company’s share price rise regardless of the fact that in 1997 there were only three months left until full insolvency. „Apple“ company in 15 years has become the most valuable company in the world according to market capitalization and brand awareness has become undoubted. A direct link between the „iPod“ and computer sales was found. Were determined the causes of rises and declines of „iPod“ sales and it was identified which „Apple“ management’s actions encouraged an increase in value of shares.eng
dc.format.extentp. 137-144
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttp://alytauskolegija.lt/visuomenei/mokslo-leidiniai/
dc.subjectVE03 - Inovacijų vadyba / Innovation management
dc.titleNešiojamų grotuvų iPod pardavimų skaičiaus įtaka kompanijos apple akcijų kainai
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references50
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltApple
dc.subject.ltApple iPod
dc.subject.ltApple iPhone
dc.subject.ltAkcijos
dc.subject.ltPardavimai
dc.subject.enApple
dc.subject.enApple iPod
dc.subject.enApple iPhone
dc.subject.enMarket
dcterms.sourcetitleAukštųjų mokyklų vaidmuo visuomenėje: iššūkiai, tendencijos ir perspektyvos = Role of Higher Education Institutions in Society: Challenges, Tendencies and Perspectives
dc.description.issueNr. 1(5)
dc.publisher.nameAlytaus kolegija
dc.publisher.cityAlytus
dc.identifier.elaba20309105


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record