Show simple item record

dc.contributor.authorEglynas, Tomas
dc.contributor.authorBogdevičius, Marijonas
dc.contributor.authorAndziulis, Arūnas
dc.contributor.authorJusis, Mindaugas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:52:56Z
dc.date.available2023-09-18T16:52:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117606
dc.description.abstractQuay cranes are used to move containers from ship to store in minimum time so that the load reaches its destination without payload oscillation. During the operations, containers are suspended by cables and it’s free to swing by motion. This paper investigates the two different velocity profiling techniques used for quay crane control and cargo stabilization. A laboratory scaled model of a crane is used to experimentally research, where the trolley acceleration is used as input, for suppressing the container sway. The residual cargo oscillation problems using different velocity profiles are discussed.eng
dc.description.abstractKrantinės kranai yra naudojami konteineriams transportuoti iš laivo į krantą siekiant užtikrinti minimalų krovos laiką taip, kad krovinys pasiektų savo tikslą esant minimaliems svyravimas. Atliekant tokius krovos darbus krantinės kranu konteineris kabo ant lynų, todėl dėl transportavimo judesių gali atsirasti svyravimų. Šiame darbe analizuojami du skirtingi greičio profiliai, naudojami krantinės krano vežimėlio judesiui valdyti ir kroviniui stabilizuoti. Eksperimentiniams tyrimams buvo panaudotas mažesnio mastelio laboratorinis krantinės krano modelis, kuriame valdomas vežimėlio pagreitis naudojamas konteinerio svyravimams slopinti. Darbe analizuojama išliekamųjų svyravimų problema ir skirtingų greičio valdymo profilių įtaka šiems svyravimams.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 283-288
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:23116391/datastreams/MAIN/content
dc.subjectTD01 - Energiją ir aplinką tausojančios transporto priemonės / Energy saving and environment-friendly transport means
dc.titleTrolley motion control based on S-shaped velocity profile for quay crane cargo oscillation comparison
dc.title.alternativeKrantinės krano vežimėlio judėjimo valdymas taikant S formos greičio profilį siekiant palyginti krantinės krano krovinio svyravimus
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – NonCommercial – 4.0 International
dcterms.references12
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Klaipėdos universitetas
dc.contributor.institutionKlaipėdos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.contributor.facultyDarbų ir civilinės saugos skyrius / Darbų ir civilinės saugos skyrius
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltkonteinerinis kranas
dc.subject.ltkrovimo procesas
dc.subject.ltkonteinerio svyravimai
dc.subject.lteksperimentinė analizė
dc.subject.ltvaldymo sistemos
dc.subject.ltgreičio profiliavimas
dc.subject.lttrapecinis profilis
dc.subject.ltS formos profilis
dc.subject.encontainer crane
dc.subject.enloading process
dc.subject.encontainer oscillations
dc.subject.enexperimental analysis
dc.subject.encontrol systems
dc.subject.envelocity profiling
dc.subject.entrapezoidal profile
dc.subject.enS shaped profile
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis: Elektronika ir elektrotechnika = Science – future of Lithuania: Electronics and electrical engineering
dc.description.issueNr. 3
dc.description.volumet. 9
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi1
dc.identifier.doi10.3846/mla.2017.1034
dc.identifier.elaba23116391


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record