Show simple item record

dc.contributor.authorZinkevičiūtė, Virgilija
dc.contributor.authorVasilis Vasiliauskas, Aidas
dc.contributor.authorButvilas, Tomas
dc.date.accessioned2023-09-18T16:53:14Z
dc.date.available2023-09-18T16:53:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2029-9311
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/117729
dc.description.abstractEfektyvus mokymasis yra susijęs su galimybėmis „ištirti, išsiaiškinti, išspręsti problemas ir kritiškai mąstyti“. 21-ojo amžiaus ugdymosi paradigmos ir naujai formuojamų įgūdžių kontekstas reikalauja naujų autentiškų mokymosi metodų taikymo. Auganti projektinio mokymosi koncepcija, kaip aktyvinanti, į studentą orientuota metodika, yra susijusi su žinių pasiekimais. Jos taikymas palengvina studijuojantiems pritaikyti žinias ir įgūdžius praktinėse situacijose. Straipsnio autoriai pateikia projektinio mokymosi teorinį konceptą išskirdami iššūkius derinant projektinį mokymąsi studijų procese ir įgyvendinant praktinius verslo uždavinius.lit
dc.description.abstractThe growing popularity of the project-based learning paradigm, used as an active, student-centric methodology and educational innovative model, is related to extended opportunities in terms of knowledge attainment and facilitating the acquisition of several transversal competences such as teamwork, searching for and selecting information, and synthesis and analysis abilities. Therefore authors of this paper present and discuss on the experiences implementing project-based learning and identify aspects that give both students and teachers the drive to involve all parties in the learning process. Also, a discussion of the innovativeness of using project-based learning in one of the Vilnius‘ higher education institution study curricula is presented, leaving an open space for further considerations and possible explorations of the effectiveness of using this approach in learning and teaching as well as involving bussines sector into the study processes.eng
dc.format.extentp. 287-291
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttp://alytauskolegija.lt/wp-content/uploads/2017/12/2017_konferencijos_leidinys.pdf
dc.subjectVE - Technologijų vadyba ir ekonomika / Technology management and economics
dc.titleProjektinio mokymosi įgyvendinimo iššūkiai aukštojo mokslo kontekste
dc.title.alternativeEducation, business and science integration: challenges in implementing project-based Learning
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionMykolo Romerio universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltprojektinis mokymasis
dc.subject.ltaukštasis mokslas
dc.subject.ltakademinės bendruomenės ir verslo sektoriaus bendradarbiavimas
dc.subject.ltprojektinio mokymosi paradigma.
dc.subject.enknowledge-based cooperation
dc.subject.ennetworking
dc.subject.enhigher education
dc.subject.enand project-based learning
dcterms.sourcetitleAukštųjų mokyklų vaidmuo visuomenėje: iššūkiai, tendencijos ir perspektyvos : mokslo darbai = Role of higher education institutions in society: challenges, tendencies and perspectives: academic papers
dc.description.volumeNr. 1(6)
dc.publisher.nameAlytaus kolegija
dc.publisher.cityAlytus
dc.identifier.elaba23153861


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record