Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorBrukštutė, Grėtė
dc.date.accessioned2023-09-18T16:54:46Z
dc.date.available2023-09-18T16:54:46Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118082
dc.description.abstractStraipsnyje, remiantis kitų tyrėjų veikalais, aiškinamasi „erdvės“ sąvoka, nagrinėjamas erdvės suvokimo procesas, veiksniai, lemiantys skirtingą kiekvieno žmogaus erdvės suvokimą, analizuojamas architektūrinės erdvės poveikis suvokėjui. Daugiausia dėmesio skiriama edukacinėms erdvėms, nes lietuviškame kontekste trūksta informacijos šia tema. Straipsnyje laikomasi nuostatos, jog fizinė erdvė gali tapti veiksniu ar priemone, kuri padėtų siekti ne tik geriausių mokymosi rezultatų, bet ir palankiausiai besimokančio asmens būsenai sukurti. Todėl straipsnyje bandoma identifikuoti tuos erdvių formavimo principus, kurie galėtų skatinti kognityvinius vaikų gebėjimus bei padėtų sukurti kokybišką edukacinę aplinką. Remiantis išanalizuotomis teorijomis tam tikrų erdvių bruožai pateikiami remiantis konkrečių mokyklų pavyzdžiais.lit
dc.description.abstractThe article examines the concept of “space”, based on other researchers’ works, examined spatial perception process, factors that determine a different every human perception of space, analysing the impact of architectural spaces on the perceiver. The most attention is focused on educational spaces, because in the lithuanian context there is a lack of information on the subject. In the article author is keeping the opinion that physical environment becomes a factor or measure, helping not only to seek for the best learning results, but also achieve the best state of being of the learner. Therefore the article attempt to identify those principles of space formation which could stimulate children’s cognitive skills and help to design a quality educational environment. Based on the analyzed theories of certain features of the spaces is provided on specific examples of schools.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 111-117
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2017.1006
dc.subjectSD01 - Architektūra, urbanistika, kraštovaizdžio architektūra, teritorijų planavimas / Architecture, urban planning, landscape architecture and regional planning
dc.titleErdvės suvokimas ir poveikis edukacinėje aplinkoje
dc.title.alternativeSpatial perception and impact in the educational environment
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references22
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyArchitektūros fakultetas / Faculty of Architecture
dc.subject.researchfieldH 003 - Menotyra / Art studies
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltErdvė
dc.subject.ltAplinka
dc.subject.ltVieta
dc.subject.ltEdukacinės erdvės
dc.subject.ltErdvės suvokimas
dc.subject.ltMokyklų architektūra
dc.subject.enSpace
dc.subject.enEnvironment
dc.subject.enPlace
dc.subject.enSpace of education
dc.subject.enSpace perception
dc.subject.enArchitecture of school buildings
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis: K. Šešelgio skaitymai – 2017 = Science – future of Lithuania: K. Šešelgis Readings - 2017
dc.description.issueNr. 1
dc.description.volumeT. 9
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2017.1006
dc.identifier.elaba22663841


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą