Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDonculaitė, Monika
dc.contributor.authorZinkevičiūtė, Virgilija
dc.date.accessioned2023-09-18T16:56:24Z
dc.date.available2023-09-18T16:56:24Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118339
dc.description.abstractStraipsnio tikslas – pateikti atliktos socialinių medijų koncepcijos, socialinių medijų klasifikacijos mokslinės literatūros analizės rezultatus bei pateikti įžvalgas, kaip socialinių medijų naudojimas galėtų būti plečiamas versle, gaunant didžiausią naudą ir minimizuojant galimas rizikas. Straipsnio struktūra atitinka išsikeltą tikslą – pateikiama mokslinės literatūros analizė, sintezė, atliekamas lyginimas, informacijos sisteminimas ir jos grafinis vizualizavimas. Atlikta analizė leido nustatyti socialinių medijų taikymo galimybes įmonių veikloje ir identifikuoti gaunamas naudas. Socialinės medijos suteikia galimybę įmonėms tiek išorinėje, tiek vidinėje aplinkoje lanksčiau ir sparčiau bendrauti, lengvina kliento pasiekiamumą, suteikia galimybę greitai reaguoti į kliento atsiliepimus ar informuoti esamus ir potencialius klientus apie naujas idėjas ir pasiūlymus.lit
dc.description.abstractThe purpose of the article is to present the results of analysis of scientific literature on the social media concept and social media classification and provide insights on how the use of the social media can be expanded in business to get the maximum benefits and minimize potential risks. The structure of the article fits for purpose – presents the analysis of the scientific literature, synthesis, comparison, systematization of information and its graphical visualization. The performed analysis allowed to determine possibilities for application of the social media in the enterprise activities and to identify gained benefits. Social media allows enterprises to communicate more flexible and faster both in the outside and inside environment, facilitates customer accessibility, provides opportunity to quickly respond to customer feedback or inform existing and potential customers about new ideas and proposals.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 251-257
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyGale's Academic OneFile
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2017.1024
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:22921823/datastreams/MAIN/content
dc.subjectVE02 - Integruotos komunikacijos strategijos ir koncepcijos / Integrated communication strategies and concepts
dc.titleTeorinė socialinių medijų naudojimo įmonių veikloje analizė
dc.title.alternativeTheoretical analysis of the use of social media in the enterprise activity
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.accessRightsŠis straipsnis yra atvirosios prieigos straipsnis, turintis Kūrybinių bendrijų (Creative Commons) licenciją (CC BY-NC 4.0), kuri leidžia neribotą straipsnio ar jo dalių panaudą su privaloma sąlyga nurodyti autorių ir pirminį šaltinį. Straipsnis ar jo dalys negali būti naudojami komerciniams tikslams.
dcterms.references20
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltsocialinės medijos
dc.subject.ltvidinė / išorinė įmonės aplinka
dc.subject.ltnauda
dc.subject.ltverslas
dc.subject.ltklientas
dc.subject.ensocial media
dc.subject.eninternal/external enterprise environment
dc.subject.enbenefits
dc.subject.enbusiness
dc.subject.encustomer
dcterms.sourcetitleMokslas - Lietuvos ateitis : Verslas XXI amžiuje = Science - future of Lithuania : Business in XXI Century
dc.description.issue2
dc.description.volume9
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2017.1024
dc.identifier.elaba22921823


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą