Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorKrutinis, Antanas
dc.contributor.authorVaicekauskas, Laimutis Jonas
dc.contributor.authorVaicekauskas, Laimis
dc.contributor.authorPreikštaitis, Artūras
dc.date.accessioned2023-09-18T16:59:21Z
dc.date.available2023-09-18T16:59:21Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn1392-785X
dc.identifier.other(BIS)KUB02-000003868
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118477
dc.description.abstractAtlikti esamų pirsų konstrukcijų statiniai ir dinaminiai skaičiavimai taikant dalinių koeficientų metodą su bandymais. Eksperimentiškai nustatyti pirsų perdangų horizontalieji poslinkiai bei jų pagrindinė laisvųjų svyravimų forma. Nustatyti pavojingiausi apkrovų deriniai, atitinkantys dinaminį švartuojamų didesnės vandentalpos laivų poveikį. Straipsnyje pateikiami atliktų natūrinių pirsų konstrukcijų bandymų statinėms ir dinaminėms apkrovoms rezultatai. Moksliškai įvertintas teorinių ir gautų eksperimentinių konstrukcijų bandymų rezultatų palyginimas. Teoriškai pagrįstos, pagilinus prieplaukos dugną, pirsų konstrukcijų darbogebos prognozės.lit
dc.description.abstractStatical and dynamic calculations of the existing pier structures were performed applying the method of partial factors with experiments. Horizontal displacements of a pier floors were determined experimentaly as well as the main form of their free fluctuations. The most dangerous load combinations were defined, corresponding with dynamic effect of moored vessels of a higher volumetric water capacity. The results of field tests performed with pier structures under static and dynamic loads are presented in the paper.Comparison of the theoretical and experimental results on the behaviour of structures is grounded scientifically. Performance forecasts of pier structures after waterfront bottom deepening are evaluated theoretically.eng
dc.format.extentp. 7-12
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleMatematinis bei kompiuterinis pirsų konstrukcijų elgsenos modeliavimas
dc.title.alternativeMathematical and computational behaviour modelling of pier structures
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.references9
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionKlaipėdos universitetas
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltPirso konstrukcijos
dc.subject.ltPoliai
dc.subject.ltDeformuojamas pagrindas
dc.subject.ltMatematinis modeliavimas
dc.subject.ltKompiuterinis modeliavimas
dc.subject.ltDinaminės apkrovos ir poveikiai
dc.subject.enHarbour Pier structure
dc.subject.enPipe piles driven into earth foundation
dc.subject.enImpact loads on the vessel
dc.subject.enExperimental investigation
dc.subject.enPerformance forecasts
dcterms.sourcetitleJūra ir aplinka : jūrų technologijos ir gamtos mokslai
dc.description.issueNr. 1
dc.publisher.cityKlaipėda
dc.identifier.doiVGT02-000011938
dc.identifier.elaba2391619


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą