dc.contributor.author | Krutinis, Antanas | |
dc.contributor.author | Vaicekauskas, Laimutis Jonas | |
dc.contributor.author | Vaicekauskas, Laimis | |
dc.contributor.author | Preikštaitis, Artūras | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:59:21Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:59:21Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.issn | 1392-785X | |
dc.identifier.other | (BIS)KUB02-000003868 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118477 | |
dc.description.abstract | Atlikti esamų pirsų konstrukcijų statiniai ir dinaminiai skaičiavimai taikant dalinių koeficientų metodą su bandymais. Eksperimentiškai nustatyti pirsų perdangų horizontalieji poslinkiai bei jų pagrindinė laisvųjų svyravimų forma. Nustatyti pavojingiausi apkrovų deriniai, atitinkantys dinaminį švartuojamų didesnės vandentalpos laivų poveikį. Straipsnyje pateikiami atliktų natūrinių pirsų konstrukcijų bandymų statinėms ir dinaminėms apkrovoms rezultatai. Moksliškai įvertintas teorinių ir gautų eksperimentinių konstrukcijų bandymų rezultatų palyginimas. Teoriškai pagrįstos, pagilinus prieplaukos dugną, pirsų konstrukcijų darbogebos prognozės. | lit |
dc.description.abstract | Statical and dynamic calculations of the existing pier structures were performed applying the method of partial factors with experiments. Horizontal displacements of a pier floors were determined experimentaly as well as the main form of their free fluctuations. The most dangerous load combinations were defined, corresponding with dynamic effect of moored vessels of a higher volumetric water capacity. The results of field tests performed with pier structures under static and dynamic loads are presented in the paper.Comparison of the theoretical and experimental results on the behaviour of structures is grounded scientifically. Performance forecasts of pier structures after waterfront bottom deepening are evaluated theoretically. | eng |
dc.format.extent | p. 7-12 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.title | Matematinis bei kompiuterinis pirsų konstrukcijų elgsenos modeliavimas | |
dc.title.alternative | Mathematical and computational behaviour modelling of pier structures | |
dc.type | Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source | |
dcterms.references | 9 | |
dc.type.pubtype | S4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.institution | Klaipėdos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Statybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering | |
dc.subject.researchfield | T 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | Pirso konstrukcijos | |
dc.subject.lt | Poliai | |
dc.subject.lt | Deformuojamas pagrindas | |
dc.subject.lt | Matematinis modeliavimas | |
dc.subject.lt | Kompiuterinis modeliavimas | |
dc.subject.lt | Dinaminės apkrovos ir poveikiai | |
dc.subject.en | Harbour Pier structure | |
dc.subject.en | Pipe piles driven into earth foundation | |
dc.subject.en | Impact loads on the vessel | |
dc.subject.en | Experimental investigation | |
dc.subject.en | Performance forecasts | |
dcterms.sourcetitle | Jūra ir aplinka : jūrų technologijos ir gamtos mokslai | |
dc.description.issue | Nr. 1 | |
dc.publisher.city | Klaipėda | |
dc.identifier.doi | VGT02-000011938 | |
dc.identifier.elaba | 2391619 | |