dc.contributor.author | Matijošius, Jonas | |
dc.contributor.author | Čereška, Audrius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T16:59:23Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T16:59:23Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 2029-9303 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118494 | |
dc.description.abstract | Transporto priemonių ilgaamžiškumas priklauso ne tik nuo eksploatacijos sąlygų, bet ir nuo degalų bei tepalų kokybės. Naudojant nekokybiškus produktus, didėja išlaidos remontui ir techninei priežiūrai, kartu didėja mechanizuotų darbų bei gaminamos produkcijos savikaina. Todėl iškyla labai svarbus uždavinys racionaliai vartoti turimus degalų ir tepalų išteklius. Darbe pateikti transporto priemonių alyvų chimotologiniai savybių tyrimai. Tyrimų metu paimti nenaudotos ir autobuse dujomis varomame variklyje naudotos alyvos bandiniai. Nustatyti alyvų klampiai, tankiai, pliūpsnio temperatūra ir šarmingumas. Rezultatai išanalizuoti ir palyginti. Pateiktos išvados ir pasiūlymai. | lit |
dc.description.abstract | The longevity of vehicles depends not only on operating conditions, but also on the quality of fuel and lubricants. Using low quality products increases the cost of repair and maintenance, increases together and the cost of mechanized works and produced production. Therefore, arises a very important task - to use the available fuel and lubricant resources rationally. The paper presents the measurements of the chimotological properties of vehicles oils. During the measurements, unused and usedoils samples were taken in a bus - powered engine. There are determinate contents of oils, densities, flash point and alkalinity. The results have analyzed and compared. Conclusions and suggestions have presented. | eng |
dc.format.extent | p. 81-89 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | http://www.ktk.lt/assets/Uploads/Zurnalas-2018-01-new.pdf | |
dc.subject | TD01 - Energiją ir aplinką tausojančios transporto priemonės / Energy saving and environment-friendly transport means | |
dc.title | Chimotologiniai transporto priemonių variklių alyvų tyrimai | |
dc.title.alternative | Chimotological research of vehicle engines oil | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 11 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.contributor.faculty | Mechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.researchfield | T 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering | |
dc.subject.researchfield | T 010 - Matavimų inžinerija / Measurement engineering | |
dc.subject.ltspecializations | L106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies | |
dc.subject.lt | Alyva | |
dc.subject.lt | Klampa | |
dc.subject.lt | Tankis | |
dc.subject.lt | Pliūpsnio temperatūra | |
dc.subject.lt | Šarmingumas | |
dc.subject.en | Oil | |
dc.subject.en | Viscosity | |
dc.subject.en | Density | |
dc.subject.en | Flash point | |
dc.subject.en | Alkalinity | |
dcterms.sourcetitle | Inžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies | |
dc.description.issue | Nr. 2 | |
dc.publisher.name | Kauno technikos kolegija | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 25613170 | |