Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSkvarciany, Viktorija
dc.date.accessioned2023-09-18T17:00:26Z
dc.date.available2023-09-18T17:00:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118837
dc.format.extentp. 22-23
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.source.urihttps://www.augstskola.lv/upload/augstskola/zinatne/EKAconf%20_2017_Abstract_proceedings.pdf
dc.subjectVE01 - Aukštos pridėtinės vertės ekonomika / High value-added economy
dc.titleFactors influencing individual customers’ trust in internet banking: case of Latvia
dc.typeKonferencijos pranešimo santrauka / Conference presentation abstract
dcterms.references0
dc.type.pubtypeT2 - Konferencijos pranešimo tezės / Conference presentation abstract
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.enTrust
dc.subject.enInternet banking
dc.subject.enLatvia
dcterms.sourcetitleInternational scientific conference „Emerging trends in economics, culture and humanities (etECH 2017)" : abstracts proceedings
dc.publisher.nameThe University of Economics and Culture
dc.publisher.cityRiga
dc.identifier.doi9789984242064
dc.identifier.doi9789984963341
dc.identifier.elaba25733506


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą