Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorMeleško, Jaroslav
dc.contributor.authorKurilov, Jevgenij
dc.contributor.authorKrikun, Irina
dc.date.accessioned2023-09-18T17:00:30Z
dc.date.available2023-09-18T17:00:30Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.issn0132-2818
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118850
dc.description.abstractStraipsnyje siekiama išanalizuoti intelektualių daugiaagenčių sistemų mokymuisi personalizuoti vystymosi tendencijas, bei siūloma tokios sistemos architektūra. Pirma, buvo atlikta sisteminė mokslinės literatūros analizė. Antra, remiantis sistemine literatūros analize, yra suformuluoti pagrindiniai reikalavimai daugiaagenčiai sistemai mokymo personalizavimui. Trečia, yra siūloma tokios edukacines sistemos architektūra, pagrista penkiais intelektualiais agentais. Jie yra tokie: (1) studento mokymosi stiliaus identifikavimo agentas pagristas mokymosi stilių Soloman–Felder rodyklės klausimynų; (2) studento modeliavimo agentas; (3) rekomenduojantis agentas parenkantis tinkamiausius konkrečiam studentui mokymo objektus/komponentus; (4) optimalaus mokymo scenarijaus kūrimo (komponavimo) iš tinkamų komponentų agentas; (5) duomenų gavybos agentas atnaujinantis ir tikslinantis studento modelį ir personalizuotus scenarijus mokymosi proceso metu.lit
dc.description.abstractThe paper aims to analyse application trends of intelligent multi-agent systems to personalise learning. First of all, systematic literature review was performed. Based on the systematic review analysis, the main trends on applying multi-agent systems to personalise learning were identified. Second, main requirements and components for an educational multi-agent system were formulated. Third, based on these components a model of intelligent personalized system is proposed. The system employs five intelligent agents: (1) learning styles identification software agent, (2) learner profile creation software agent, (3) pedagogical suitability software agent, (4) optimal learning units/scenarios creation software agent, and (5) learning analytics/educational data mining software agent.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 57-61
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://doi.org/10.15388/LMR.B.2017.10
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:25739980/datastreams/MAIN/content
dc.titleDaugiaagentė sistema matematikos ir informatikos mokymui
dc.title.alternativeMulti-agent system for computer science and engineering education
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references8
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltmokymosi personalizavimas
dc.subject.ltintelektuali daugiaagentė sistema
dc.subject.ltmokymosi stilia
dc.subject.lt, mokymosi objektai
dc.subject.ltintelektualūs agentai
dc.subject.ltduomenų gavyba
dc.subject.ltrekomendavimo sistema
dc.subject.eneducational data mining
dc.subject.enlearning analytics
dc.subject.enlearning personalisation
dc.subject.ensystematic literature review
dc.subject.enpersonalised recommendations
dcterms.sourcetitleLietuvos matematikos rinkinys. Ser. B
dc.description.volumeT. 58
dc.publisher.nameMatematikos ir informatikos institutas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.15388/LMR.B.2017.10
dc.identifier.elaba25739980


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą