Show simple item record

dc.contributor.authorSkačkauskienė, Ilona
dc.contributor.authorVilkaitė-Vaitonė, Neringa
dc.date.accessioned2023-09-18T17:00:38Z
dc.date.available2023-09-18T17:00:38Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn9786094760525
dc.identifier.isbn9786094760518
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/118882
dc.description.abstractMonografijoje nagrinėjamos paslaugų vartotojų lojalumo kūrimo, valdymo, vertinimo ir ugdymo problemos didėjančio organizacijų aplinkos dinamiškumo ir konkurencingumo fone. Konstruktyviai išanalizuota vartotojų lojalumo samprata ir raida, išnagrinėta paslaugų vartotojų lojalumo specifika, pristatytas vartotojų lojalumo vertinimo metodinis potencialas. Remiantis teorine ir autorių atliktų specialių tyrimų rezultatų analize, parengtas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, taikytinas trimis skirtingais duomenų prieigos scenarijais. Monografijoje pagal parengtą metodiką pristatyti modelio tinkamumo empirinio tyrimo maitinimo, grožio bei sporto paslaugas teikiančių įmonių atveju rezultatai patvirtino paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio tinkamumą skirtingomis duomenų prieigos situacijomis. Monografijoje ypač daug dėmesio skirta tikslingų, kryptingų vartotojų lojalumo ugdymo priemonių parinkimui tinkamu laiku. Šių priemonių arsenalas apima labdaros, ryšių, virusinės rinkodaros taikymą, rinkodaros komunikacijų integravimą, rekomendacijų skatinimą, paslaugos teikėjo pakeitimo sąnaudų kūrimą bei pastarąjį šimtmetį tradiciniu tapusį lojalumo programos kūrimo sprendimą.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent168 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttps://doi.org/10.20334/2017-058-M
dc.subjectVE05 - Socioekonominių sistemų universalaus tvarumo tyrimai / Universal sustainability research
dc.titlePaslaugų vartotojų lojalumas
dc.typeMonografija / Monograph
dcterms.accessRightsRecenzavo prof. dr. Valentinas Navickas (KTU), prof. dr. Rima Žitkienė (MRU)
dcterms.references406
dc.type.pubtypeK1a - Monografija / Monograph
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldS 004 - Ekonomika / Economics
dc.subject.ltspecializationsL103 - Įtrauki ir kūrybinga visuomenė / Inclusive and creative society
dc.subject.ltPaslaugos
dc.subject.ltVartotojas
dc.subject.ltLojalumas
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.20334/2017-058-M
dc.identifier.elaba24412064


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record