Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDrejeris, Rolandas
dc.contributor.authorDaukševičiūtė, Irena
dc.date.accessioned2023-09-18T17:01:54Z
dc.date.available2023-09-18T17:01:54Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1822-6760
dc.identifier.other(BIS)LZU02-000028352
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/119128
dc.description.abstractMarketingo programos optimizavimas – tai tema, kuri aktuali įvairios veiklos organizacijoms, siekiančioms efektyviau naudoti marketingui skiriamas sąnaudas. Mokslinės literatūros marketingo programos optimizavimo metodų ir modelių potencialas yra ribotas. Esami marketingo programos optimizavimo metodai turi tvirtą statistinį pagrindimą, tačiau tuo pačiu yra riboti praktiniam taikymui. Po mokslinės literatūros išsamios analizės išsikristalizavo galimi marketingo programos optimizavimo metodų parinkimo modelio elementai, kurių svarba ir būtinumas straipsnyje yra pagrįsti literatūros šaltiniuose pateiktų empirinių tyrimų rezultatais. Straipsnio tikslas – atlikti marketingo programos optimizavimo metodų ir modelių mokslinio potencialo analizę, kurios rezultatų sintezės pagrindu sukurti instrumentą, tinkamą šiandieniniams marketingo programos optimizavimo klausimams spręsti. Pateikta lanksčios konstrukcijos matrica, kurios pagalba galima pasirinkti tiek tinkamiausią marketingo priemonę, tiek tinkamiausią optimizavimo metodą pagal skirtingus optimizavimo objektus, tikslus, priklausomai nuo galimos verslo situacijos.lit
dc.description.abstractOptimising of a marketing programme has been a long standing aspiration and is of high interest for the companies seeking to better allocate their marketing budget. However the literature of methods and models dedicated to optimise the marketing programme is limited. Although the mod-els analysed still present quite a comprehensive process for optimising a marketing programme and have a strong statistical justification, however they are limited in terms of their application in practice. After the literature review the elements necessary to optimise the marketing programme were revealed which were judged in the paper. The aim of the article is to review the existing potential in terms of the marketing programme optimisation and based on the synthesis of the information to offer an instrumentation for choice methods of optimising the marketing programme which meets current business goals and situations. Submitted flexible design matrix that lets you choose both the best marketing tool, and the best optimization method according to the different optimization objects, goals depending on the potential business situation.eng
dc.format.extentp. 199-206
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyUlrich's (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.source.urihttp://vadyba.asu.lt/35-2/ManagKaunas35(2)_30.pdf
dc.source.urihttp://vadyba.asu.lt/35-2/ManagKaunas35%282%29_30.pdf
dc.titleMarketingo programos optimizavimo metodų ir priemonių pasirinkimas
dc.title.alternativeSelection of the methods and tools for marketing program optimization
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references21
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionAleksandro Stulginskio universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyŪkio direkcija / Estates and Economy Office
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltEfektyvumas
dc.subject.ltMarketingo priemonės
dc.subject.ltMarketingo sąnaudos
dc.subject.ltOptimizavimas
dc.subject.enEfficiency
dc.subject.enMarketing expenses
dc.subject.enMarketing tools
dc.subject.enOptimization
dcterms.sourcetitleVadybos mokslas ir studijos - kaimo verslų ir jų infrastruktūros plėtrai = Management theory and studies for rural business and infrastructure development: mokslo žurnalas / Aleksandro Stulginskio universitetas, Lietuvos agrarinės ekonomikos institutas
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeT. 35
dc.publisher.cityAkademija
dc.identifier.doiVGT02-000026887
dc.identifier.elaba2887589


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą