Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorLingaitienė, Olga
dc.date.accessioned2023-09-18T17:06:22Z
dc.date.available2023-09-18T17:06:22Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1648-4142
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000016603
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/119660
dc.description.abstractA system of functional relationships between speed, traffic safety and costs, based on a set of criteria describing transportation quality is presented. The overall technological costs of transportation can be determined, when the costs of using road, rail and sea transport are calculated. For this purpose, a case study of creating a mathematical model for choosing the optimal route, taking into account time, costs and safety of transportation, is considered. The model evaluates the time of freight loading and storage at terminals. The total time of transportation, loading and storage differs for particular routes, depending on route structure and terminal operation. Freight safety is calculated in terms of insurance payments, depending on the type of goods, route and time of transportation. The model may be used for calculating any route, when applying the data on particular parks of vehicles.eng
dc.description.abstractStraipsnyje pateikiama pagrindinių vežimo proceso kokybę apibūdinančių rodiklių – greičio, saugumo ir kainos funkcinių priklausomumų struktūra. Suminės technologinės vežimo sąnaudos nustatomos prieš tai apskaičiavus automobilių, geležinkelių ir jūros transporto sąnaudas. Pateikiamas matematinio modelio skaičiavimo pavyzdys, leidžiantis išrinkti tinkamiausią maršrutą įvertinant laiką, vežimo sąnaudas, saugumą. Modelis rodo iškrovimo-pakrovimo laiką ir krovinių sandėliavimą terminaluose. Suminis transportavimo iškrovimo-pakrovimo laikas ir krovinių sandėliavimas kiekvienam maršrutui skirtingi. Jis priklauso nuo maršruto struktūros ir terminalų darbo efektyvumo. Draudiminiai įnašai įtraukti į modelį esant krovinio gedimui arba pametimui. Jų dydis priklauso nuo krovinio rūšies, transportavimo maršruto ir vežimo laiko. Modelis tinka bet kokiam maršrutui apskaičiuoti, pritaikant konkrečius duomenys.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 10-15
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.relation.isreferencedbyScience Citation Index Expanded (Web of Science)
dc.relation.isreferencedbyISI Master Journal List
dc.relation.isreferencedbyCurrent Abstracts (EBSCO)
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.relation.isreferencedbyCompendex
dc.relation.isreferencedbyVINITI
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/1648-4142.2008.23.10-15
dc.titleA mathematical model of selecting transport facilities for multimodal freight transportation
dc.title.alternativeTransporto priemonių multimodaliniam krovinių vežimui parinkti matematinis modelis
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references3
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltMaršrutas
dc.subject.ltMatematinis modelis
dc.subject.ltSąnaudos
dc.subject.ltLaikas
dc.subject.enRoute
dc.subject.enMathematical model
dc.subject.enCosts
dc.subject.enTime
dcterms.sourcetitleTransport
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 23
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi000255399300002
dc.identifier.doi10.3846/1648-4142.2008.23.10-15
dc.identifier.elaba3820860


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą