dc.contributor.author | Lingaitienė, Olga | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T17:06:22Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T17:06:22Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.issn | 1648-4142 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000016603 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/119660 | |
dc.description.abstract | A system of functional relationships between speed, traffic safety and costs, based on a set of criteria describing transportation quality is presented. The overall technological costs of transportation can be determined, when the costs of using road, rail and sea transport are calculated. For this purpose, a case study of creating a mathematical model for choosing the optimal route, taking into account time, costs and safety of transportation, is considered. The model evaluates the time of freight loading and storage at terminals. The total time of transportation, loading and storage differs for particular routes, depending on route structure and terminal operation. Freight safety is calculated in terms of insurance payments, depending on the type of goods, route and time of transportation. The model may be used for calculating any route, when applying the data on particular parks of vehicles. | eng |
dc.description.abstract | Straipsnyje pateikiama pagrindinių vežimo proceso kokybę apibūdinančių rodiklių – greičio, saugumo ir kainos funkcinių priklausomumų struktūra. Suminės technologinės vežimo sąnaudos nustatomos prieš tai apskaičiavus automobilių, geležinkelių ir jūros transporto sąnaudas. Pateikiamas matematinio modelio skaičiavimo pavyzdys, leidžiantis išrinkti tinkamiausią maršrutą įvertinant laiką, vežimo sąnaudas, saugumą. Modelis rodo iškrovimo-pakrovimo laiką ir krovinių sandėliavimą terminaluose. Suminis transportavimo iškrovimo-pakrovimo laikas ir krovinių sandėliavimas kiekvienam maršrutui skirtingi. Jis priklauso nuo maršruto struktūros ir terminalų darbo efektyvumo. Draudiminiai įnašai įtraukti į modelį esant krovinio gedimui arba pametimui. Jų dydis priklauso nuo krovinio rūšies, transportavimo maršruto ir vežimo laiko. Modelis tinka bet kokiam maršrutui apskaičiuoti, pritaikant konkrečius duomenys. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 10-15 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.isreferencedby | Scopus | |
dc.relation.isreferencedby | Science Citation Index Expanded (Web of Science) | |
dc.relation.isreferencedby | ISI Master Journal List | |
dc.relation.isreferencedby | Current Abstracts (EBSCO) | |
dc.relation.isreferencedby | ICONDA | |
dc.relation.isreferencedby | Compendex | |
dc.relation.isreferencedby | VINITI | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/1648-4142.2008.23.10-15 | |
dc.title | A mathematical model of selecting transport facilities for multimodal freight transportation | |
dc.title.alternative | Transporto priemonių multimodaliniam krovinių vežimui parinkti matematinis modelis | |
dc.type | Straipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB | |
dcterms.references | 3 | |
dc.type.pubtype | S1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | Maršrutas | |
dc.subject.lt | Matematinis modelis | |
dc.subject.lt | Sąnaudos | |
dc.subject.lt | Laikas | |
dc.subject.en | Route | |
dc.subject.en | Mathematical model | |
dc.subject.en | Costs | |
dc.subject.en | Time | |
dcterms.sourcetitle | Transport | |
dc.description.issue | no. 1 | |
dc.description.volume | Vol. 23 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 000255399300002 | |
dc.identifier.doi | 10.3846/1648-4142.2008.23.10-15 | |
dc.identifier.elaba | 3820860 | |