Show simple item record

dc.contributor.authorŽaglinskis, Justas
dc.contributor.authorLukács, Kristóf
dc.contributor.authorBereczky, Ákos
dc.contributor.authorRapalis, Paulius
dc.date.accessioned2023-09-18T17:08:19Z
dc.date.available2023-09-18T17:08:19Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(BIS)KUB02-000012065
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/120089
dc.description.abstractStraipsnyje pateikta dyzelinio Audi variklio 1,9 TDI 1Z šilumos išsiskyrimo parametrų nustatymo metodikos ir jos modifikavimo tyrimas. Šio tyrimo procese atilikto eksperimento duomenims apdoroti ir darbo procesui modeliuoti panaudoti AVL BOOST BURN ir IMPULS programiniai paketai. Tyrime buvo sprendžiamas atvirkščias indikatorinio slėgio nustatymo iš šilumos charakteristikos duomenų uždavinys. Siekiant supaprastinti šilumos išsiskyrimo parametrų nustatymą, panaudota modifikuota T. Bulaty ir W. Glanzman metodika. Maksimalaus slėgio cilindre parametras, kurio nustatymas reikalauja papildomos brangios įrangos, buvo pakeistas objektyviu išmetamųjų dujų temperatūros parametru. Šis modifikavimas leidžia supaprastinti eksperimentinius tyrimus bei leido atlikti pagrindinių variklio darbo parametrų modeliavimą neviršijant 2 % paklaidų ribos. Tyrimo rezultatas vertinamas itin svarbiu variklių bandymų lauko sąlygomis supaprastinimo atžvilgiu.lit
dc.description.abstractThe investigation of modified methodology of Audi 1.9 TDI 1Z diesel engine heat release parameters’ determination is represented in the article. In this research the AVL BOOST BURN and IMPULS software was used to treat data and to simulate engine work process. The reverse task of indicated pressure determination from heat release data was solved here. T. Bulaty and W. Glanzman methodology was modified for purpose to simplify the determination of heat release parameters. The maximal cylinder pressure, which requires additional expensive equipment, was changed into the objective indicator – exhaust gas temperature. This modification allowed to simplify the experimental engine tests and also gave simulation results in an error range up to 2% of main engine operating parameters. The study results are assessed as an important point for the simplification of engine test under field conditions.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 570-576
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Complete
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/mla.2014.702
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:2704793/datastreams/MAIN/content
dc.title1,9 TDI dyzelinio variklio šilumos išsiskyrimo parametrų nustatymo supaprastinimo tyrimas
dc.title.alternativeThe research of simplification of 1.9 TDI diesel en gine heat release parameters determination
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references8
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionKlaipėdos universitetas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionBudapešto technikos ir ekonomikos universitetas
dc.contributor.institutionKlaipėdos universitetas
dc.contributor.facultyPersonalo direkcija / Human Resources Office
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltAudi 1,9 TDI 1Z
dc.subject.ltšilumos išsiskyrimo parametrai
dc.subject.ltvariklio modeliavimas
dc.subject.enAudi 1.9 TDI 1Z
dc.subject.enheat release parameters
dc.subject.enengine simulation
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Statyba, transportas, aviacinės technologijos = Civil and transport engineering, aviation technologies
dc.description.issueNr. 5
dc.description.volumet. 6
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi1
dc.identifier.doi100147338
dc.identifier.doi10.3846/mla.2014.702
dc.identifier.elaba2704793


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record