Show simple item record

dc.contributor.authorSuchanova, Jelena
dc.date.accessioned2023-09-18T17:14:20Z
dc.date.available2023-09-18T17:14:20Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000017446
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/121077
dc.description.abstractStraipsnyje pateikiama metakognityvumo ir jo sudedamųjų dalių samprata, klasifikavimas. Šis terminas nagrinėjamas pateikiant keletą apibrėžimų, bandant supažindinti skaitytojus su šio termino supratimu pasaulyje. Pateikiamas išsamus metakognityvumo sudedamųjų dalių klasifikavimas, kuris padeda visapusiškai analizuoti šį reiškinį. Viena iš daromų išvadų yra ta, kad metakognityvumo komponentai, kurių ugdymas turtina besimokančiųjų autonominę kalbinę veiklą, skatina jų motyvus, todėl jų žinios ilgiau išlieka atmintyje, gerėja jų rezultatai. Metakognityvumas yra neatsiejama ir labai svarbi autonominio kalbinės veiklos turtinimo proceso dalis.lit
dc.description.abstractThe article deals with the conception and classification of metacognition and its constituent parts. The term is being tackled through a range of definitions in an attempt to make readers acquainted with the perception of this term abroad. A detailed description of metacognition constituent parts (metacognitive knowledge, metacognitive skills) is given, which helps to analyze this phenomenon comprehensively. One of the conclusions made is that education of metacognitive components leads the learners towards autonomous foreign language enrichment, encourage their motivation. As a result their knowledge becomes long-term, learners‘marks are higher. Metacognition is a very important as well as an inherent part of the autonomous foreign language enrichment process.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 91-97
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMAT (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.source.urihttp://www.coactivity.vgtu.lt/upload/filosof_zurn/santalka_t_16_nr_2_suchanova.pdf
dc.titleMetakognityvumas ir jo sudedamosios dalys (samprata ir klasifikavimas)
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references21
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.ltMetakognityvumas
dc.subject.ltMetakognityvumo apibrėžimai
dc.subject.ltMetakognityvinės žinios
dc.subject.ltMetakognityvinis sumanumas
dc.subject.ltAutonomija
dc.subject.enMetacognition
dc.subject.enDefinitions of matacognition
dc.subject.enMetacognitive knowledge
dc.subject.enMetacognitive skills
dc.subject.enAutonomous language learning
dcterms.sourcetitleSantalka : Filologija. Edukologija
dc.description.issueno. 2
dc.description.volumeVol. 16
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiMRU02-000015491
dc.identifier.doi10.3846/1822-430X.2008.16.2.91–97
dc.identifier.elaba3837164


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record