Show simple item record

dc.contributor.authorMažeika, Marius
dc.contributor.authorMatijošius, Jonas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:14:38Z
dc.date.available2023-09-18T17:14:38Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(BIS)LZU02-000026703
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/121131
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjamos bevandenio bioetanolio panaudojimo galimybės vidaus degimo variklyje. Apžvelgti eksperimentiniai darbai. Bandymo rezultatai rodo, kad esant maksimaliai variklio apkrovai maitinant jį 10 % etanolio ir benzino mišiniu, jo galia esant 1400 ir 1800 min-1 apsisukimų sumažėja 1,67–3,2 %, efektyviosios degalų sunaudos esant 1400 min-1 apsisukimams gali būti neženkliai didesnės (iki 4 %) , o esant 1800 min-1 sūkiams padidėja dar mažiau. Anglies monoksido CO emisija esant maksimaliai apkrautam varikliui ir jį maitinant biodegalų mišiniu E10 sumažėja iki 50 %, lyginant su varikliu, maitinamu benzinu. Norint naudoti didesnės koncentracijos etanolio ir benzino mišinius reikalingas variklio maitinimo sistemos perreguliavimas.lit
dc.description.abstractTest results indicate that a fully loaded engine, fed with 10 vol % ethanol and petrol blends, has power output reduced by 1.67–3.2% at 1400 and 1800 rev/min, while the specific fuel consumption can be slightly increased (up to 4%) at 1400 rev/min, and slightly decreased at 1800 rev/min. Carbon monoxide CO emissions of the fully loaded engine running on biofuel blend E10 are reduced by about 0–50% compared to those observed when petrol is used. To introduce ethanol and petrol blends with higher E20 concentration as an engine fuel, special adjustment of the fuel system is needed.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 72-76
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.titleNaftos degalų ir etilo spirito mišiniais veikiančio variklio darbo rodiklių tyrimas
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references16
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionAleksandro Stulginskio universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltVidaus degimo variklis
dc.subject.ltBiodegalai
dc.subject.ltBioetanolis
dc.subject.ltDegalų sąnaudos
dc.subject.ltEkologija
dc.subject.ltEmisija
dc.subject.enEngine
dc.subject.enPetrol
dc.subject.enFuel consumption
dc.subject.enEmission
dc.subject.enBioethanol
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Transporto inžinerija
dc.description.issuenr. 6
dc.description.volumeT. 1
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiVGT02-000020482
dc.identifier.doi10.3846/mla.2009.6.15
dc.identifier.elaba2838512


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record