Show simple item record

dc.contributor.authorKriauzienė, Rima
dc.contributor.authorKrylovas, Aleksandras
dc.contributor.authorKosareva, Natalja
dc.date.accessioned2023-09-18T17:16:46Z
dc.date.available2023-09-18T17:16:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn2029-7564
dc.identifier.other(BIS)MRU02-000009338
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/121242
dc.description.abstractTikslas. Tyrimo tikslas – ištirti dėstytojų įvertinimų suderinamumą ir pateikti rekomendacijas, kaip būtų galima sumažinti subjektyvumo įtaką vertinant studentų žinias. Pristatyti studentų norminio ir kriterinio vertinimo metodiką, atlikta taikant neparametrinės statistikos metodus. Metodologija. Tyrimui buvo pasitelkti Mykolo Romerio universiteto Ekonomikos ir finansų valdymo fakulteto pirmo kurso studentų parašyti matematikos kontroliniai darbai. Buvo atrinkti 15 darbų, kuriuos vertino 6 dėstytojai. Atlikta statistinė gautų duomenų analizė. Tyrimo uždaviniai buvo trys: pirmas – dėstytojų įvertinimų suderinamumo nustatymas. Jam tikrinti buvo pasirinkti neparametriniai statistiniai metodai, t. y. buvo apskaičiuotas Kendalo konkordacijos koeficientas W bei Frydmano kriterijaus priklausomoms imtims statistika Q. Patikrinta hipotezė, ar W yra statistiškai reikšmingas.lit
dc.description.abstractObjective evaluation is not an easy task when assessing student attainment even if we are evaluating such a well-measured subject as knowledge of mathematics. This subject is discussed in a number of papers. Their authors are of the same opinion that even when the evaluation criteria is matching in detail, different teachers evaluate the same work differently. Subjectivity in knowledge assessment is researched in this paper. Not only teachers’’ individual characteristics in assessing student attainment are analyzed, but also problems of designing objective evaluation criteria of evaluated object, for example, solved problem. Authors analyze their own works and researches of other scientists in this field. The paper describes the authors’ original experiments and the results of their statistical analysis. As the solution of the evaluation subjectivity problem authors propose a methodology which allows dividing students to groups according to their attainment level. This methodology could be applied not only for evaluation of mathematical knowledge, but also for attainment evaluation in other disciplines. [...]eng
dc.format.extentp. 121-138
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.relation.isreferencedbyCommunication Source
dc.relation.isreferencedbyAcademic Search Research & Development
dc.source.urihttp://www.mruni.eu/lt/mokslo_darbai/st/archyvas/dwn.php?id=293676
dc.titleStudentų matematikos žinių vertinimo subjektyvumo problema: teoriniai ir praktiniai aspektai
dc.title.alternativeSubjectivity problem in student assessment: theoretical and practical aspects
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references16
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionMykolo Romerio universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldN 001 - Matematika / Mathematics
dc.subject.ltŽinių vertinimas
dc.subject.ltMatematikos dėstymas
dc.subject.ltNeparametriniai statistiniai metodai
dc.subject.ltMažiausias reikšminis skirtumas
dc.subject.ltVertinimo subjektyvumas
dc.subject.ltŽinių vertinimo testai
dc.subject.enAttainment estimation
dc.subject.enTeaching of mathematics
dc.subject.enNonparametric statistical methods
dc.subject.enLeast significant difference
dc.subject.enSubjectivity of assessment
dc.subject.enKnowledge assessment tests
dcterms.sourcetitleSocialinės technologijos : mokslo darbai = Social technologies : research papers [Elektroninis išteklius]
dc.description.issue[Nr.] 1(1)
dc.publisher.nameMykolo Romerio universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiVGT02-000023027
dc.identifier.elaba2978718


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record