Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorMačerinskas, Jogaila
dc.contributor.authorPabedinskaitė, Arnoldina Ona
dc.contributor.authorVasiliauskaitė, Jolita
dc.date.accessioned2023-09-18T17:18:12Z
dc.date.available2023-09-18T17:18:12Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.other(BIS)MRU02-000010107
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/121712
dc.format.extentp. 23
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.titleThe model of evaluation of the impact of corporate social capital on the operation of enterprise
dc.typeKonferencijos pranešimo santrauka / Conference presentation abstract
dcterms.references0
dc.type.pubtypeT2 - Konferencijos pranešimo tezės / Conference presentation abstract
dc.contributor.institutionMykolo Romerio universitetas
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.institutionKauno technologijos universitetas
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltSocialinis kapitalas
dc.subject.ltĮmonės
dc.subject.enSocial capital
dc.subject.enCorporate
dcterms.sourcetitleCRM 2007. Customer Relationship Management'07 : the international scientific conference : proceedings of the abstracts, September 10th-11th, 2007 / University of Pardubice, Technical university of Liberec
dc.publisher.nameUniversity of Pardubice
dc.publisher.cityPardubice
dc.identifier.elaba3007770


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą