Show simple item record

dc.contributor.authorTretjakovas, Jurijus
dc.contributor.authorSelivonec, Jelena
dc.contributor.authorČereška, Audrius
dc.date.accessioned2023-09-18T17:21:27Z
dc.date.available2023-09-18T17:21:27Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122238
dc.description.abstractAutomobilių vidaus ir išorės švaros užtikrinimui naudojamos plovyklos. Automobilių plovyklų apkrovimo režimas yra intensyvus ir nepertraukiamas. Dėl šios priežasties kiekviena jos detalė patiria dideles ciklines apkrovas. Ypatingai žemiau esantys elementai dirba sunkesnėmis sąlygomis dar ir dėl chemiškai agresyvios aplinkos. Automobilių plovyklų ratukai – konstrukciniai elementai kurie nuolat dirba agresyvioje aplinkoje. Atsirandanti korozija mažina detalių patvarumą, o ciklinės apkrovos spartina irimo procesą. Dėl šių priežasčių jis dažnai lūžta ir yra keičiamas. Straipsnyje pateikiama automobilių plovyklos ratuko modelio taikant BEM mechaninės elgsenos, įvertinant medžiagos fizinį netiesiškumą, analizė. Taikant BEM modelį nustatytas ratuko pavojingasis pjūvis, maksimalūs įtempiai ir deformacijos.lit
dc.description.abstractThe working regime of the transportation wheel for carwash is cyclic and operating conditions are chemically aggressive. Therefore, the car wash wheel working reserve is insufficient and the roller is the most crashing part in the wash equipment. In the paper presented the numerical nonlinear analyses of mechanical behavior of the wheel. Main problem is to identify the critical section of the wheel after numerical nonlinear analyses. The problem formulated as conservative, physically nonlinear and geometrically linear. The loads in first approach presented as statically. With numerical model and analyses identified the critical section, maximal Misses stresses and maximal deformations.eng
dc.format.extentp. 111-116
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/6b327b9f-d0d9-4ed5-9943-cce6b4cb34b0/2018_2.pdf
dc.titleAutomobilių plovyklos ratuko stiprumo modeliavimas bem vertinant medžiagos fizinį netiesiškumą
dc.title.alternativeTransportation wheel modeling with physically nonlinearities by fem for carwash
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references10
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.contributor.facultyMechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics
dc.subject.researchfieldT 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering
dc.subject.researchfieldT 010 - Matavimų inžinerija / Measurement engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsFM0101 - Fizinių, technologinių ir ekonominių procesų matematiniai modeliai / Mathematical models of physical, technological and economic processes
dc.subject.ltspecializationsL104 - Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos / New production processes, materials and technologies
dc.subject.ltautomobilių plovykla
dc.subject.ltplovyklos ratukas
dc.subject.ltmodelis
dc.subject.lt(BEM) baigtinių elementų metodas
dc.subject.ltfizinis netiesiškumas.
dc.subject.encar wash
dc.subject.enwasher wheel
dc.subject.enmodel
dc.subject.en(FEM) finite element method
dc.subject.enphysical non-linearity
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.volumeNr. 2(12)
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba33969713


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record