dc.contributor.author | Tretjakovas, Jurijus | |
dc.contributor.author | Selivonec, Jelena | |
dc.contributor.author | Čereška, Audrius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T17:21:27Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T17:21:27Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.issn | 2029-9303 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122238 | |
dc.description.abstract | Automobilių vidaus ir išorės švaros užtikrinimui naudojamos plovyklos. Automobilių plovyklų apkrovimo režimas yra intensyvus ir nepertraukiamas. Dėl šios priežasties kiekviena jos detalė patiria dideles ciklines apkrovas. Ypatingai žemiau esantys elementai dirba sunkesnėmis sąlygomis dar ir dėl chemiškai agresyvios aplinkos. Automobilių plovyklų ratukai – konstrukciniai elementai kurie nuolat dirba agresyvioje aplinkoje. Atsirandanti korozija mažina detalių patvarumą, o ciklinės apkrovos spartina irimo procesą. Dėl šių priežasčių jis dažnai lūžta ir yra keičiamas. Straipsnyje pateikiama automobilių plovyklos ratuko modelio taikant BEM mechaninės elgsenos, įvertinant medžiagos fizinį netiesiškumą, analizė. Taikant BEM modelį nustatytas ratuko pavojingasis pjūvis, maksimalūs įtempiai ir deformacijos. | lit |
dc.description.abstract | The working regime of the transportation wheel for carwash is cyclic and operating conditions are chemically aggressive. Therefore, the car wash wheel working reserve is insufficient and the roller is the most crashing part in the wash equipment. In the paper presented the numerical nonlinear analyses of mechanical behavior of the wheel. Main problem is to identify the critical section of the wheel after numerical nonlinear analyses. The problem formulated as conservative, physically nonlinear and geometrically linear. The loads in first approach presented as statically. With numerical model and analyses identified the critical section, maximal Misses stresses and maximal deformations. | eng |
dc.format.extent | p. 111-116 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | https://www.ktk.lt/uploads/6b327b9f-d0d9-4ed5-9943-cce6b4cb34b0/2018_2.pdf | |
dc.title | Automobilių plovyklos ratuko stiprumo modeliavimas bem vertinant medžiagos fizinį netiesiškumą | |
dc.title.alternative | Transportation wheel modeling with physically nonlinearities by fem for carwash | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 10 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija | |
dc.contributor.faculty | Statybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering | |
dc.contributor.faculty | Aplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering | |
dc.contributor.faculty | Mechanikos fakultetas / Faculty of Mechanics | |
dc.subject.researchfield | T 009 - Mechanikos inžinerija / Mechanical enginering | |
dc.subject.researchfield | T 010 - Matavimų inžinerija / Measurement engineering | |
dc.subject.vgtuprioritizedfields | FM0101 - Fizinių, technologinių ir ekonominių procesų matematiniai modeliai / Mathematical models of physical, technological and economic processes | |
dc.subject.ltspecializations | L104 - Nauji gamybos procesai, medžiagos ir technologijos / New production processes, materials and technologies | |
dc.subject.lt | automobilių plovykla | |
dc.subject.lt | plovyklos ratukas | |
dc.subject.lt | modelis | |
dc.subject.lt | (BEM) baigtinių elementų metodas | |
dc.subject.lt | fizinis netiesiškumas. | |
dc.subject.en | car wash | |
dc.subject.en | washer wheel | |
dc.subject.en | model | |
dc.subject.en | (FEM) finite element method | |
dc.subject.en | physical non-linearity | |
dcterms.sourcetitle | Inžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies | |
dc.description.volume | Nr. 2(12) | |
dc.publisher.name | Kauno technikos kolegija | |
dc.publisher.city | Kaunas | |
dc.identifier.elaba | 33969713 | |