Show simple item record

dc.contributor.authorMatulis, Audrius
dc.contributor.authorSurblys, Vytenis
dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.contributor.authorNavikas, Deividas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:21:29Z
dc.date.available2023-09-18T17:21:29Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122249
dc.description.abstractStraipsnyje analizuojama aktuali automobilio pakabos techninių savybių tyrimų problema. Pakabos tikrinimas padeda nustatyti pakabos ir vairavimo sistemos komponentų gedimus. Automobilio pakabos tyrimų stendai gali būti naudojami automobilio patikros bei moksliniams tyrimams: tirti pakabos technines savybes, tirti ratą veikiančias skersines ir išilgines jėgas, tirti valdymo ir identifikavimo algoritmų įgyvendinimą. Mokslinai tyrimai naudojant automobilius reikalauja didelių išlaidų, nes reikalingi įvairių pakabos konstrukcijų automobiliai, aukšta tyrimo stendų kaina. Šią problemą siūloma spręsti naudojant ketvirčio automobilio tyrimų stendus, kurių pagalba imituojamas automobilio vieno rato pakabos veikimas ir registruojami aktualūs rodikliai. Straipsnyje apžvelgiama mokslininkų sukurtų automobilio ketvirčio pakabos tyrimų stendų konstrukcija, jų privalumai ir trūkumai.lit
dc.description.abstractThis article analyze most important problems related with technical properties of automobile chassis. Chassis testing helps to reveal problems of chassis and steering system components. Automobile chassis research benches can be used to examine automobile chassis and to implement scientific research activities such as: explore technical characteristics of chassis, examine the longitudinal and transverse forces, study steering and usage of identification algorithms. Scientific researches are expensive because it requires to have various types of automobiles chassis constructions. This article offers to solve this problem by using automobile quarteral research test bench that helps to imitate the principle of one wheel chassis operation and register actual data. This article also gives an overview of automobiles quadrant suspensions design created by scientists and reveals their advantages and disadvantageseng
dc.format.extentp. 45-50
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/6b327b9f-d0d9-4ed5-9943-cce6b4cb34b0/2018_2.pdf
dc.titleAutomobilio pakabos tyrimų stendai. Apžvalga
dc.title.alternativeAutomobile suspension test benches. Overview
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references11
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD0404 - Eismo saugos technologijos / Traffic safety technologies
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltautomobilis
dc.subject.ltpakaba
dc.subject.lttyrimų stendas
dc.subject.ltketvirčio automobilio stendas
dc.subject.enautomobile
dc.subject.ensuspension
dc.subject.entest rig
dc.subject.enquarter car rig
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.volumeNr. 2(12)
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba33971768


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record