Show simple item record

dc.contributor.authorStravinskas, Saulius
dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:21:31Z
dc.date.available2023-09-18T17:21:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122258
dc.description.abstractSlėginio uždegimo (SU) varikliai, nors ir stipriai prisidedantys prie aplinkos teršimo, vis dar plačiai naudojami transporto sektoriuje. Norint mažinti naftinės kilmės degalų naudojimą, aplinkos užterštumą, bet išnaudoti transporte paplitusius SU variklius, būtina plėsti alternatyvių energijos šaltinių naudojimą. Vienas iš būdų siekiant šio tikslo – gamtinių dujų (GD) naudojimas SU varikliuose. Gamtinės dujos, išgaunamos daugelyje pasaulio vietų, yra sąlyginai nebrangios ir gali būti naudojamos kaip pagrindiniai degalai SU varikliuose. Šiame straipsnyje apžvelgiamos gamtinių dujų savybės, jų panaudojimo SU varikliuose galimybės. Taip pat nagrinėjamos gamtinių dujų ir dyzelino mišinio degimo charakteristikos ir kenksmingų cheminių elementų susidarymo tendencijos išmetamosiose dujose.lit
dc.description.abstractCompression ignition engines, although strongly contributing to environmental pollution, are still widely used in the transport sector. In order to reduce the use of petroleum fuels, pollution of the environment, but still keep using compression ignition engines, it is necessary to consider the use of alternative energy sources. One of the ways to achieve this goal is to use natural gas in compression ignition engines. Natural gas is produced in many parts of the world, is relatively inexpensive and can be used as the main fuel in compression ignition engines. This article reviews the properties of natural gas, their use in compression ignition engines. Also, the combustion characteristics of the mixture of natural gas and diesel and the trends in the formation of harmful chemical elements in the exhaust gases are analyzed.eng
dc.format.extentp. 67-73
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/6b327b9f-d0d9-4ed5-9943-cce6b4cb34b0/2018_2.pdf
dc.titleDujų, kaip pagrindinių degalų, naudojimas slėginio uždegimo variklyje
dc.title.alternativeUse of gas as a main fuel in compression ignition engine
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references24
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.contributor.facultyAplinkos inžinerijos fakultetas / Faculty of Environmental Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsTD0202 - Aplinką tausojantis transportas / Environment-friendly transport
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltslėginio uždegimo variklis
dc.subject.ltdyzelinas
dc.subject.ltgamtinės dujos
dc.subject.ltdegimas
dc.subject.ltemisijos
dc.subject.encompression ignition engine
dc.subject.endiesel
dc.subject.ennatural gas
dc.subject.encombustion
dc.subject.enemission
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.volumeNr. 2(12)
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba33972396


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record