Show simple item record

dc.contributor.authorMartišauskas, Justas
dc.contributor.authorRimkus, Alfredas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:21:55Z
dc.date.available2023-09-18T17:21:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn2029-9303
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122384
dc.description.abstractŠiame darbe analizuojama naftinės kilmės dyzelino, pirmos (I) kartos biodyzelino (RME – Riebalų rūgščių metilo esteriai), antros (II) kartos biodyzelino (BTL – Biomass to liquid, angl.) ir jų mišinių panaudojimo slėginio uždegimo varikliuose ekologinis bei energetinis efektyvumas. Apžvelgiamos I ir II kartos biodyzelino gamybos technologijos, šių degalų privalumai, trūkumai. Darbe aprašoma tyrimo metodika, pateikiami bandymo metu gauti rezultatai: valandinės degalų masės ir tūrio sąnaudos, lyginamosios efektyviosios degalų masės ir tūrio sąnaudos, efektyvusis naudingumo koeficientas, išmetamų teršalų (CO2, HC ir NOx) koncentracija bei dūmingumas. Atlikta tyrimo rezultatų analizė, pateiktos išvados.lit
dc.description.abstractThis paper analyzes the ecological and energy efficiency of petroleum diesel, first (I) generation biodiesel (RME - Fatty Acid Methyl Esters), second (II) generation biodiesel (BTL - Biomass to liquid) and their mixtures usage in compression ignition engines. The I and II generation biodiesel production technologies, the advantages and disadvantages of these fuels are overviewed. The paper describes the research methodology, the results obtained during the test are presented: hourly fuel masses and volumes costs, comparative effective fuel masses and volumes costs, effective utility coefficient, emissions (CO2, HC ir NOx) concentration and smoke. The analysis of the research results is performed, conclusions are presented.eng
dc.format.extentp. 49-55
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ktk.lt/uploads/8415841b-daa7-4328-aebe-9fc29ebc810f/2018_1.pdf
dc.titlePirmosios ir antrosios kartos biodyzelino mišinių naudojimo slėginio uždegimo varikliuose efektyvumo tyrimas
dc.title.alternativeResearch of the first generation and second generation biodiesel mixtures usage efficiency in compression ignition engines
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references8
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.researchfieldT 004 - Aplinkos inžinerija / Environmental engineering
dc.subject.vgtuprioritizedfieldsAE0101 - Efektyvus išteklių ir energijos naudojimas / Efficient use of resources and energy
dc.subject.ltspecializationsL106 - Transportas, logistika ir informacinės ir ryšių technologijos (IRT) / Transport, logistic and information and communication technologies
dc.subject.ltRME
dc.subject.ltBTL
dc.subject.ltteršalai
dc.subject.ltefektyvumas
dc.subject.enRME
dc.subject.enBTL
dc.subject.enpollutants
dc.subject.enefficiency.
dcterms.sourcetitleInžinerinės ir edukacinės technologijos = Engineering and educational technologies
dc.description.issueNr. 1(11)
dc.publisher.nameKauno technikos kolegija
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba30736556


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record