dc.contributor.author | Sėrikovienė, Silvija | |
dc.contributor.author | Kurilov, Jevgenij | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T17:23:33Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T17:23:33Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 0132-2818 | |
dc.identifier.other | (BIS)KTU02-000043953 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122736 | |
dc.description.abstract | Darbe siekiama išanalizuoti kelis mokslinius metodus ir taikymo principus skaitmeninių matematikos mokymosi objektų (MO) kokybei vertinti. Šie metodai taikomi, siekiant sumažinti ekspertų MO kokybės vertinimo subjektyvumo lygį. Darbe nagrinėjami šie metodai ir principai: (1) daugiakriterinio sprendimo analizės principai MO kokybės kriterijams identifikuoti, (2) technologinių kokybės vertinimo kriterijų klasifikavimo principas, (3) sprendimų priėmimo teorijos neraiškiųjų (angl. fuzzy) elementų vertinimo priemonės, (4) kriterijų svorių normalizavimas, ir (5) skaliarizacijos metodas MO kokybės vertinimui. Taikomi metodai yra praktiškai naudojami MO kokybės vertinimui, įgyvendinant Europos mokymosi visą gyvenimą programos eQNet projektą Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose 2010 m. žiemą ir pavasarį. | lit |
dc.description.abstract | The paper is aimed to analyse the application of several scientific approaches, methods, and principles for evaluation of quality of digital learning objects (LOs) for Mathematics subject. The authors analyse the following approaches to minimise subjectivity level in expert evaluation of LOs quality, namely: (1) principles of multiple criteria decision analysis for identification of quality criteria, (2) technological quality criteria classification principle, (3) fuzzy group decision making theory to obtain evaluation measures, (4) normalisation requirement for criteria weights, and (5) scalarisation method for LOs quality evaluation. The applied approaches have been used practically for evaluation of LOs while implementing European Lifelong Learning programme’s eQNet project in Lithuanian comprehensive schools in winter and spring 2010. | eng |
dc.format.extent | p. 319-324 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.title | Matematikos mokymosi objektų daugkartinio panaudojamumo kokybės vertinimas eQNet projekte | |
dc.title.alternative | Evaluation of multiple criteria quality of mathematics learning objects in eQNet project | |
dc.type | Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source | |
dcterms.accessRights | LBT: Leidinyje spausdinami Lietuvos matematikų draugijos LI konferencijos darbai. | |
dcterms.references | 12 | |
dc.type.pubtype | S4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication | |
dc.contributor.institution | Kauno technologijos universitetas Matematikos ir informatikos institutas | |
dc.contributor.institution | Matematikos ir informatikos institutas Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Fundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences | |
dc.subject.researchfield | N 001 - Matematika / Mathematics | |
dc.subject.researchfield | N 009 - Informatika / Computer science | |
dc.subject.researchfield | T 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering | |
dc.subject.lt | mokymosi objektas | |
dc.subject.lt | daugiakriterinių sprendimų analizė | |
dc.subject.lt | ekspertinis vertinimas | |
dc.subject.lt | kokybės kriterijai | |
dc.subject.en | learning object | |
dc.subject.en | multiple criteria decision analysis | |
dc.subject.en | expert evaluation | |
dc.subject.en | quality criteria | |
dcterms.sourcetitle | Lietuvos matematikos rinkinys : Lietuvos matematikų draugijos darbai / Lietuvos matematikų draugija, Vilniaus universitetas | |
dc.description.volume | t. 51 | |
dc.publisher.name | Vilniaus universitetas | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | LBT02-000040805 | |
dc.identifier.doi | VGT02-000021506 | |
dc.identifier.elaba | 3104078 | |