Show simple item record

dc.contributor.authorSėrikovienė, Silvija
dc.contributor.authorKurilov, Jevgenij
dc.date.accessioned2023-09-18T17:23:33Z
dc.date.available2023-09-18T17:23:33Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0132-2818
dc.identifier.other(BIS)KTU02-000043953
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122736
dc.description.abstractDarbe siekiama išanalizuoti kelis mokslinius metodus ir taikymo principus skaitmeninių matematikos mokymosi objektų (MO) kokybei vertinti. Šie metodai taikomi, siekiant sumažinti ekspertų MO kokybės vertinimo subjektyvumo lygį. Darbe nagrinėjami šie metodai ir principai: (1) daugiakriterinio sprendimo analizės principai MO kokybės kriterijams identifikuoti, (2) technologinių kokybės vertinimo kriterijų klasifikavimo principas, (3) sprendimų priėmimo teorijos neraiškiųjų (angl. fuzzy) elementų vertinimo priemonės, (4) kriterijų svorių normalizavimas, ir (5) skaliarizacijos metodas MO kokybės vertinimui. Taikomi metodai yra praktiškai naudojami MO kokybės vertinimui, įgyvendinant Europos mokymosi visą gyvenimą programos eQNet projektą Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklose 2010 m. žiemą ir pavasarį.lit
dc.description.abstractThe paper is aimed to analyse the application of several scientific approaches, methods, and principles for evaluation of quality of digital learning objects (LOs) for Mathematics subject. The authors analyse the following approaches to minimise subjectivity level in expert evaluation of LOs quality, namely: (1) principles of multiple criteria decision analysis for identification of quality criteria, (2) technological quality criteria classification principle, (3) fuzzy group decision making theory to obtain evaluation measures, (4) normalisation requirement for criteria weights, and (5) scalarisation method for LOs quality evaluation. The applied approaches have been used practically for evaluation of LOs while implementing European Lifelong Learning programme’s eQNet project in Lithuanian comprehensive schools in winter and spring 2010.eng
dc.format.extentp. 319-324
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleMatematikos mokymosi objektų daugkartinio panaudojamumo kokybės vertinimas eQNet projekte
dc.title.alternativeEvaluation of multiple criteria quality of mathematics learning objects in eQNet project
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.accessRightsLBT: Leidinyje spausdinami Lietuvos matematikų draugijos LI konferencijos darbai.
dcterms.references12
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionKauno technologijos universitetas Matematikos ir informatikos institutas
dc.contributor.institutionMatematikos ir informatikos institutas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldN 001 - Matematika / Mathematics
dc.subject.researchfieldN 009 - Informatika / Computer science
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltmokymosi objektas
dc.subject.ltdaugiakriterinių sprendimų analizė
dc.subject.ltekspertinis vertinimas
dc.subject.ltkokybės kriterijai
dc.subject.enlearning object
dc.subject.enmultiple criteria decision analysis
dc.subject.enexpert evaluation
dc.subject.enquality criteria
dcterms.sourcetitleLietuvos matematikos rinkinys : Lietuvos matematikų draugijos darbai / Lietuvos matematikų draugija, Vilniaus universitetas
dc.description.volumet. 51
dc.publisher.nameVilniaus universitetas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiLBT02-000040805
dc.identifier.doiVGT02-000021506
dc.identifier.elaba3104078


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record