Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorChlivickas, Eugenijus
dc.contributor.authorSmaliukienė, Rasa
dc.date.accessioned2023-09-18T17:26:02Z
dc.date.available2023-09-18T17:26:02Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000018571
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/122834
dc.format.extentp. 31
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.titleBrand origin: theoretical framework and empirical evidence
dc.typeKitos konferencijų pranešimų santraukos / Other conference presentation abstracts
dc.type.pubtypeT3 - Kitos konferencijos pranešimo tezės / Other conference presentation abstracts
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dcterms.sourcetitleInternational Conference on Marketing and Management Sciences 2008 (ICMMS 2008). 23-25 May 2008, Hotel Amarilia, Vouliagmeni, Athens, Greece: book of abstracts / European Society of Computational Methods in Sciences and Engineering (ESCMCE)
dc.publisher.nameESCMCE
dc.publisher.cityAthens
dc.identifier.elaba3860126


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą