Show simple item record

dc.contributor.authorBureika, Gintautas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:27:53Z
dc.date.available2023-09-18T17:27:53Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000018962
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/123456
dc.description.abstractLeidinyje pateikiama lokomotyvų traukos jėgos nustatymo metodika, šilumvežių ir elektrovežių traukos charakteristikų sudarymo metodologija. Atskirame skyriuje aprašomos traukinio judėjimo varžų atsiradimo priežastys ir pateikti varžų apskaičiavimo būdai. Pateikiamas traukinio judėjimo fizikinis ir matematinis modelis, diferencialinės judėjimo lygties išvedimas ir jos integravimo metodai. Knygelėje aprašomi traukinių stabdymo kelio ir masės nustatymo būdai, šilumvežių degalų ir elektrovežių elektros energijos sąnaudų apskaičiavimo metodai. Pabaigoje aprašyti geležinkelio riedmenų bandymai gamyklose. Paskaitų tekstas rekomenduotas VGTU Transporto inžinerijos fakulteto Studijų komiteto studijuojantiems transporto inžineriją.lit
dc.format.extent98 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.titleRiedmenų traukos teorija
dc.typeMetodinė priemonė / Methodical handbook
dcterms.accessRightsRecenzavo: doc.,dr. Ž. Bazaras, doc.,dr. A. Pikūnas
dcterms.references14
dc.type.pubtypeK2c - Metodinė priemonė / Methodical handbook
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3867370


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record