Show simple item record

dc.contributor.authorPeleckis, Kęstutis
dc.contributor.authorPeleckienė, Valentina
dc.date.accessioned2023-09-18T17:29:46Z
dc.date.available2023-09-18T17:29:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn1648-7974
dc.identifier.other(BIS)MRU02-000015526
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/123809
dc.description.abstractStraipsnyje nagrinėjama emocijų raiška ir jų valdymas. Dar dvidešimtojo amžiaus pirmoje pusėje ir viduryje derybos reiškė nuosaikų, rezervuotą bejausmių džentelmenų pokalbį, darant prielaidą, kad visas su derėjimusi susijęs elgesys yra nuo pradžios iki galo racionalus. Emocijos buvo traktuojamos kaip derybų proceso ir rezultatyvumo stabdys. Buvo mėginama kurti racionalią derybinę aplinką, kurioje nėra vietos emocijoms. Savo ir oponento emocijų pajautimas, jų priežasties supratimas, mokėjimas jas suvaldyti ar atitinkamai parodyti, pademonstruoti gali suvaidinti lemiamą vaidmenį derėjimosi komunikacijoje ir derybinių sprendimų priėmime. Moksliniai tyrimai ir praktika rodo, kad patyrę derybininkai sugeba veiksmingai valdyti savo emocijas, prognozuoti emocijų demonstravimo rezultatus ir galimą jų įtaką galutiniam derybų rezultatui. Ne laiku ir ne vietoje parodytos emocijos gali nulemti negatyvų derybų rezultatą. Norint išmokti efektyviai valdyti emocijas derybose, reikia turėti pakankamai didelę praktinę derybinę patirtį – patirti ir valdyti emocijas realiame derybiniame kontekste. Derybinės elgsenos, tame skaičiuje ir emocinės elgsenos, imitavimas seminaruose, pratybose gali turėti didesnės ar mažesnės įtakos derybinių kompetencijų formavimui, tačiau realios praktinės patirties svarbos ši veikla negali atstoti, nes bet kuri tarpasmeninė komunikacija realiame derėjimosi procese vyksta unikalioje dalykinėje aplinkoje, deramasi su unikalia asmenybe, naudojama unikali derybinė strategija tikslams pasiekti, parenkamos atitinkamos taktikos.lit
dc.description.abstractThe article analyzes the expression of emotions and their management in negotiations in the aspect of coherence and stability. Even in the first half of the twentieth century and in the middle, negotiations meant modest, reserved conversation of unfeeling gentlemen, assuming that all behavior associated with the negotiation is rational from the beginning to the end. Emotions were seen just as a brake of the negotiation process and effectiveness. An attempt was made to create a rational negotiating environment in which there is no place to emotions. The research shows that emotions can play a crucial role in negotiating communication and in decision-making. It is therefore necessary to learn how to manage emotions in negotiations – both tactical and strategic and ensuring consistency and emotional stability of behavior. The paper based on the analysis of scientific literature, systematic, comparative, logical and synthesis methods tries to disclose the key aspects of the emotional expression in negotiations, justifying the need, opportunities and ways to manage the emotions of the negotiating process.eng
dc.format.extentp. 73-82
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.source.urihttps://www.ltvk.lt/file/manual/Vadyba/Vadyba_2013_22.pdf#page=73
dc.titleEmocijos ir jų valdymas derybose
dc.title.alternativeEmotions and its management in negotiations
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references27
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyVerslo vadybos fakultetas / Faculty of Business Management
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.ltEmocijos derybose
dc.subject.ltEmocijų vaidmuo derybose
dc.subject.ltEmocijų raiška derybose
dc.subject.ltDerybininko emociniai poreikiai
dc.subject.ltEmocijų valdymas derybose
dc.subject.enEmotions in negotiations
dc.subject.enThe role of emotions in negotiations
dc.subject.enEmotional expression in negotiations
dc.subject.enThe negotiator's emotional needs
dc.subject.enEmotional control negotiations
dcterms.sourcetitleVadyba : mokslo tiriamieji darbai = Journal of management / Lietuvos verslo kolegija
dc.description.issueNr. 1(22)
dc.publisher.nameKlaipėdos universiteto leidykla
dc.publisher.cityKlaipėda
dc.identifier.doiVGT02-000027074
dc.identifier.elaba3191489


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record