Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorDadelo, Stanislavas
dc.contributor.authorTamošauskas, Povilas
dc.contributor.authorMorkūnienė, Valda
dc.contributor.authorVišinskienė, Daiva
dc.date.accessioned2023-09-18T17:31:49Z
dc.date.available2023-09-18T17:31:49Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1392-5644
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000019379
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/124093
dc.description.abstractVGTU studentų (merginų ir vaikinų), įstojusių į pirmą kursą, požiūrio į kūno kultūrą bei santykio su ja tyrimas, šio požiūrio skirtumų nustatymas padės efektyviau organizuoti ir optimizuoti kūno kultūros pratybas, ugdys poreikį sistemingai fi ziškai judėti. Tyrimo tikslas — išsiaiškinti VGTU pirmo kurso studentų požiūrį į kūno kultūrą ir santykį su ja, atskleisti skirtumus. Buvo tiriami 2181 19-20 metų amžiaus studentai, 2007 m. įstoję į VGTU pirmą kursą (merginų (n=733) ir vaikinų (n=1448)). Tiriamąją imtį sudarė 73% visų pirmo kurso studentų. Tiriamieji atrinkti taikant atsitiktinės atrankos metodą. Tyrimo metu taikytas anketinės apklausos raštu metodas. Anketa sudaryta iš 10 klausimų su pateiktais galimais atsakymų variantais. Dalis klausimų buvo uždari (galima rinktis tiktai vieną iš pateiktų atsakymų variantų), dalis - atviri (galima rinktis kelis iš pateiktų atsakymų arba pateikti savo variantą). Apklausiama buvo laikantis tiriamųjų anonimiškumo, informavimo apie tyrimo tikslą bei eigą principų. Tyrimas atliktas įvadinės paskaitos metu. Daugumos į VGTU įstojusių studentų santykis su fiziniu aktyvumu skirtingas, tai patvirtino mūsų iškeltą hipotezę. Merginos ir vaikinai skirtingai vertina kūno kultūrą mokykloje. Merginų ir vaikinų motyvai sportuoti yra iš esmės skirtingi, išryškėjo studentų savarankiškumo didėjimo tendencijos, noras savarankiškai fiziškai mankštintis. Todėl kūno kultūros organizavimas ir taikomi kūno kultūros ugdymo metodai vaikinams ir merginos turi skirtis. Studentams dar labai trūksta kūno kultūros teorijos žinių, praktinių įgūdžių. Panaudojant atlikto tyrimo duomenis, gausią mokslinę metodinę medžiagą, atsiras geros prielaidos ugdyti VGTU studentų fizinį aktyvumą, ypač jų fizinę saviugdą, teikti daugiau dalykinių ir metodinių žinių.lit
dc.description.abstractThus, different interaction and physical education development methods must be applied to girls and boys. Huge defi ciency of theoretical knowledge and practical skills in the area of physical education was revealed. The fi ndings of this research as well as rich scientifi c methodological material offer good premises for the development of physical activation and especially the much-desired physical self-development among VGTU students, and for the provision of a larger volume of subject-related methodological information.eng
dc.format.extentp. 18-25
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbySPORTDiscus with Full Text
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.titleVilniaus Gedimino technikos universiteto pirmo kurso studentų požiūrio į kūno kultūrą ypatumai
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references20
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.ltStudentų požiūris į kūno kultūrą
dc.subject.ltFizinis aktyvumas
dc.subject.ltFizinė saviugda
dc.subject.enAttitude to physical education
dc.subject.enPhysical activity
dc.subject.enSeparate training
dcterms.sourcetitleUgdymas. Kūno kultūra. Sportas
dc.description.issueNr. 2(69)
dc.publisher.nameLKKA
dc.publisher.cityKaunas
dc.identifier.elaba3874823


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą