Show simple item record

dc.contributor.authorKaklauskas, Artūras
dc.contributor.authorGulbinas, Andrius
dc.contributor.authorKrutinis, Mindaugas
dc.contributor.authorNaimavičienė, Jurga
dc.contributor.authorŠatkauskas, Gintautas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:38:38Z
dc.date.available2023-09-18T17:38:38Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1392-8619
dc.identifier.other(BIS)MRU02-000017417
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/124672
dc.description.abstractŠiuo metu pasaulyje sukurta nemažai sprendimų priėmimo metodų, taikomų įvairiose žmogaus veiklos srityse. Įvairių šalių mokslininkai, savo darbuose nagrinėdami daugiavariantės analizės metodus, neanalizavo tokio tyrimo objekto kaip autoriai: mokymo proceso, jame dalyvaujančių suinteresuotų grupių (studentas, dėstytojas, institucija, darbdavys) ir mokymo proceso efektyvumą veikiančios išorinės aplinkos (ekonominės, socialinės, demografinės, teisinės, technologinės, kultūrinės ir kt.) kaip vienos visumos. Šiame straipsnyje apžvelgiami mokymo proceso pasirenkamųjų dalykų (modulių) daugiavariantės analizės metodai.lit
dc.description.abstractA lot of decision making methods used in various human activity spheres are currently developed in the world. Different countries scientists in their works did not analyze such research object as the author: tutoring process, participating stakeholders (student, lector, institution, employee) and tutoring external environment (economical, social, demographical, legal, technological, and cultural, etc.), as a whole. In this article optional subjects (modules) multiply criterion proportional evaluation and multiply criterion alternative projecting methods applicable for tutoring process are reviewed.eng
dc.format.extentp. 253-258
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.relation.isreferencedbyCSA (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.relation.isreferencedbyBusiness Source Complete
dc.source.urihttp://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/13928619.2007.9637807
dc.source.urihttp://www.tede.vgtu.lt/upload/ukis_zurn/2007_nr_03_a_kaklauskas_a_gulbinas_m_krutinis_ir%20kt.pdf
dc.titleMokymo procese naudojamų pasirenkamųjų modulių daugiavariantės analizės metodai
dc.title.alternativeMethods for multivariant analysis of optional modules used in teaching process
dc.typeStraipsnis Scopus DB / Article in Scopus DB
dcterms.references9
dc.type.pubtypeS2 - Straipsnis Scopus DB / Scopus DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering
dc.contributor.facultyVilniaus Gedimino technikos universitetas / Vilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldN 001 - Matematika / Mathematics
dc.subject.ltSprendimų parama
dc.subject.ltDaugiavariantė analizė
dc.subject.ltVariantinis projektavimas
dc.subject.ltRodiklių sistema
dc.subject.ltNekilnojamasis turtas
dc.subject.ltStatyba
dc.subject.ltConstruction
dc.subject.enDecision support
dc.subject.enMultiply criteria analysis
dc.subject.enVariant projecting
dc.subject.enCriteria system
dc.subject.enReal estate
dcterms.sourcetitleŪkio technologinis ir ekonominis vystymas
dc.description.issueNr. 3
dc.description.volumeT. 13
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiVGT02-000014929
dc.identifier.elaba3260606


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record