Show simple item record

dc.contributor.authorČernevičiūtė, Jūratė
dc.date.accessioned2023-09-18T17:40:23Z
dc.date.available2023-09-18T17:40:23Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1392-3358
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000020152
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/124970
dc.description.abstractŠiame straipsnyje kokybinio tyrimo pagrindu, atliktu 2005–2006 m.m. Vilniaus mieste, analizuojamos Vilniaus miesto jaunųjų karjeros profesionalų gyvenimo stiliaus naracijos. Remiantis postmodernios sociologijos įžvalgomis apie vartotojiškos visuomenės įtaką tapatumui bei individo gyvenimo stiliaus pasirinkimams, siekiama nustatyti Vilniaus miesto jaunųjų karjeros profesionalų (išpopuliarintų akronimu Yuppie) gyvenimo stiliaus ypatumus, kuriuose persipina darbinės veiklos sureikšminimas su vartotojiškos kultūros modeliais. Vilniaus Yuppie naracijose konstruojami gyvenimo stiliai lyginami su Vakarų (daugiausia JAV) medijose ir vartotojų elgsenos rinkodaros segmentacijos teorijose pateiktais bei išplatintais Yuppie gyvenimo stiliaus pavyzdžiais. Taip pat šios naracijos lyginamos su Yuppie reprezentacijomis Lietuvos populiariose medijose. Pagrindinis dėmesys skiriamas darbui, profesinei karjerai ir vartotojiškos kultūros elementams nustatyti.lit
dc.description.abstractThe article presents the data of the qualitative research (namely deep, semi-structured interview) that was performed in 2005-2006 in Vilnius city. The aim of the research was to find out what are lifestyles narratives of young urban career professionals and did the consumer culture has influence on identities and lifestyles of Yuppies. There are done comparison between Yuppie‘s lifestyles representations in USA popular media and consumer behavior textbooks and peculiarities of Vilnius Yuppies lifestyles. Also are done comparisons between business people’s representations in Lithuanian popular media and lifestyles in Vilnius Yuppie narratives. The main attention is paid to identify job, professional careers and consumer culture elements in Yuppie‘s life. The findings of the article represent Yuppie as more career seekers than conspicuous consumption practitioners or consumer lifestyles leaders, which main identities and values are realized in Professional jobs.eng
dc.format.extentp. 90-104
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIPSA International Political Science Abstracts
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.relation.isreferencedbySociological Abstracts
dc.relation.isreferencedbyIBSS: International Bibliography of the Social Sciences
dc.titleJaunųjų miesto profesionalų gyvenimo stiliaus naracijos
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldS 005 - Sociologija / Sociology
dc.subject.ltProfesinė karjera
dc.subject.ltGyvenimo stilius
dc.subject.ltJaunieji miesto profesionalai
dc.subject.enProfessional carrier
dc.subject.enLifestyle
dc.subject.enYuppies
dcterms.sourcetitleSociologija. Mintis ir veiksmas
dc.description.volumeNr.1
dc.publisher.nameuniversiteto leidykla
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba3889727


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record