Show simple item record

dc.contributor.authorPalšaitis, Ramūnas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:42:15Z
dc.date.available2023-09-18T17:42:15Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.isbn998605317X
dc.identifier.other(BIS)VGT01-000009710
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/125134
dc.description.abstractKnygoje nagrinėjami marketingo ir kokybės valdymo klausimai transporte. Knygoje pateikiami pagrindiniai transporto verslo organizavimo principai dirbant rinkos sąlygomis. Detaliai išaiškinami, kokias pakopas reikia pereiti, norint įsitvirtinti transporto paslaugų rinkoje, surasti ir išlaikyti klientus. Knyga skirta transporto specialybių studentams, magistratūros studijų klausytojams, bei transporto verslininkams.lit
dc.format.extent129 p. :
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttp://bus.vgtu.lt/BUS/turinys.aspx?id=000009710.pdf
dc.titleMarketingo ir kokybės valdymas transporte
dc.typeMetodinė priemonė / Methodical handbook
dcterms.references13
dc.type.pubtypeK2c - Metodinė priemonė / Methodical handbook
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltmarketingo metodai
dc.subject.lttransporto firmų segmentacija
dc.subject.ltpaslaugų realizavimas
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.elaba33050629


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record