dc.contributor.author | Viliūnas, Giedrius | |
dc.contributor.author | Birmontienė, Toma | |
dc.contributor.author | Chmieliauskas, Alfredas | |
dc.contributor.author | Čekanavičius, Linas | |
dc.contributor.author | Donskis, Leonidas | |
dc.contributor.author | Glosienė, Audronė | |
dc.contributor.author | Krupavičius, Algis | |
dc.contributor.author | Nikžentaitis, Alvydas | |
dc.contributor.author | Samalavičius, Almantas Liudas | |
dc.contributor.author | Subačius, Giedrius | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T17:42:17Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T17:42:17Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.other | (BIS)VUB02-000013557 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/125151 | |
dc.format.extent | 36 p. | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.source.uri | http://www.smm.lt/uploads/lawacts/docs/313_a708f43a7700601c86672ab066b2e185.pdf | |
dc.title | Lietuvos humanitarinių ir socialinių mokslų plėtros strategija bendrosios Lietuvos mokslo plėtros strategijos kontekste | |
dc.type | Kita knyga / Other book | |
dcterms.references | 0 | |
dc.type.pubtype | K4e - Kitas leidinys / Other publication | |
dc.contributor.institution | Vilniaus universitetas | |
dc.contributor.institution | Mykolo Romerio universitetas | |
dc.contributor.institution | Tarptautinė aukštoji vadybos mokykla | |
dc.contributor.institution | Vytauto Didžiojo universitetas | |
dc.contributor.institution | Kauno technologijos universitetas | |
dc.contributor.institution | Lietuvos istorijos institutas | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.institution | Lietuvių kalbos institutas | |
dc.contributor.faculty | Architektūros fakultetas / Faculty of Architecture | |
dc.subject.researchfield | S 008 - Komunikacija ir informacija / Communication and information | |
dc.publisher.name | ŠMM Mokslo ir studijų departamentas | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | MRU02-000009518 | |
dc.identifier.elaba | 3314832 | |