Show simple item record

dc.contributor.authorGaidelis, Darius
dc.contributor.authorMikaliūnas, Šarūnas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:43:50Z
dc.date.available2023-09-18T17:43:50Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn2029-2341
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000020480
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/125647
dc.description.abstractStraipsnyje lyginamos geležinkelyje naudojamos eismo valdymo sistemos. Analizuojami jų privalumai ir trūkumai. Apžvelgta įvairiose šalyse naudojamų geležinkelio eismo valdymo sistemų raida bei aptariamas tolesnis jų plėtojimas. Analizuojamos šių mikroprocesorinių eismo valdymo sistemų pritaikymo Lietuvoje galimybės. Siekiant pagrįstai tai išsiaiškinti atlikta Lietuvos geležinkeliais vežtų krovinių analizė ir įvertintas įvairiais kelio ruožais vežtų krovinių skaičiaus netolygumas. Analizuota kiek traukinių sulaikyta dėl eismo valdymo sistemų gedimų per paskutinius kelerius metus. Apskaičiuotos naujai įrengiamos mikroprocesorinės eismo valdymo sistemos įdiegimo geležinkelio stotyje sąnaudos bei šių sistemų atsipirkimo laikas ir darbuotojų poreikis.lit
dc.description.abstractThe systems used for rail traffic control are compared. Their advantages and disadvantages are analysed. The present and future development of rail traffic control systems in various countries is considered. The possibility of adapting these microprocessor-based traffic control systems to the conditions of Lithuania is analysed. For this purpose, the analysis of goods transported by Lithuanian railways is made, and the non-uniform amount of goods transported on different road sections is evaluated. The number of the delayed trains due to the failure of traffic control systems in recent years is determined, the cost of installing a new microprocessor-based traffic control system at the railway station, as well as its repay time and the demand for employees are calculated.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 53-56
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.titleGeležinkelio eismo valdymo sistemų tyrimas
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references4
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltGeležinkelių transportas
dc.subject.ltEismo valdymo sistemos
dc.subject.enRailway transport
dc.subject.enTraffic control systems
dcterms.sourcetitleMokslas – Lietuvos ateitis = Science – future of Lithuania: Transporto inžinerija
dc.description.issuenr. 6
dc.description.volumeT. 1
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/mla.2009.6.11
dc.identifier.elaba3896112


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record