Show simple item record

dc.contributor.authorUsovaitė, Ana
dc.date.accessioned2023-09-18T17:44:00Z
dc.date.available2023-09-18T17:44:00Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.isbn9789955285236
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000020650
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/125684
dc.description.abstractKnygoje nagrinėjamos trimačių objektų vizualizacijos technologijos DirectX terpėje. Aprašomi grafinių vaizdų sudarymo ir tobulinimo pagrindai, erdvinių modelių atvaizdavimo procesas. Knygoje pateikiama medžiagos realizacija taikant grafinę DirectX biblioteką ir C++ programavimo kalba. Pateiktų programų pavyzdžių sprendimas padeda įgyti universalų pirmųjų darbo su DirectX igūdžių, kurie gali būti panaudoti tolesnėms studijoms ir darbams. Mokomoji knyga skirta dieninio, vakarinio ir neakivaizdinio skyrių inžinerinės informatikos specialybės studentams, studijuojantiems grafikos ir sąveikos pagrindų (FMGSB05002) bei grafikos programavimo (FMGSB06704) dalykus.lit
dc.formatPDF
dc.format.extent131 p.
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/1098-S
dc.titleTrimačių objektų atvaizdavimas
dc.typeMokomoji knyga / Teaching book
dcterms.accessRightsAntr. iš Vilniaus Gedimino technikos universiteto tinklalapio | Skelbinys turi puslapių formatą: 131 p | Failo tipas: Tekstinis (pdf formatu)
dcterms.references11
dc.type.pubtypeK2b - Mokomoji knyga / Educational book
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/1098-S
dc.identifier.elaba3898956


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record