Show simple item record

dc.contributor.authorSklizmantaitė, Rasa
dc.date.accessioned2023-09-18T17:47:33Z
dc.date.available2023-09-18T17:47:33Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000020987
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/126036
dc.description.abstractUžsienio kalbos pratybos yra pedagoginio proceso struktūros vienetas. Būdamos organizacinė mokymo forma, pratybos yra užbaigta cikliškai pasikartojanti mokomojo-auklėjamojo proceso dalis. Klausimų kompleksas, susijęs su užsienio kalbos pratybų tvarkymu, gana plačiai nagrinėtas G. Rogovos, N. Gez, I. Salistros, E. Pasovo, L. Jakušinos, A. Starkovo ir kitų darbuose. Kiekvienose pratybose realizuojami praktiniai, lavinamieji ir auklėjamieji tikslai. Praktiniai tikslai reikalauja išmokti užsienio kalbą, kuri yra žodinio ar raštiško bendravimo priemonė. Šio tikslo realizavimas reikalauja įtraukti studentą į kalbinę veiklą. Lavinamieji tikslai – plėsti studentų erudiciją ir ugdyti jų intelektą – pasiekiami darbo su tekstais metu. Metodininkai ir dėstytojai stengiasi kuo geriau įgyvendinti šiuos tikslus darbo praktikoje. Pagrindinis būdas to efektyviai pasiekti yra mokomųjų pratybų darbo metodų tobulinimas ir mokymo turinio optimizavimas. Straipsnyje bandoma susieti šias metodininkų darbo pastangas ir atsakyti į klausimą, kokie turėtų būti pratybų efektyvumo tobulinimo rezultatai.lit
dc.description.abstractThe structure and types of practical work are analyzed in the article. The authors consider a practical work as a principal unit of the pedagogic process. The type of practical work depends on the purpose of training: presentation of new subjects, repetition, test exercises. The authors single out two kinds of practical work depending on the nature of teaching: the preparatory practical work (having the nature of some training) and the linguistic practice. In the course of preparatory practical work the activities of students and a lecturer, first of all, are directed to formation of skills enabling to understand the subjects taught and the usage thereof in the process of communication. The linguistic practice is usually associated with one or another kind of the linguistic activity. The structure of practical work has to be flexible and dynamic.eng
dc.formatPDF
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/1822-430X.2009.17.2.68-74
dc.titleVeiksniai, lemiantys užsienio kalbos pratybų struktūros pobūdį
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyHumanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button
dc.subject.researchfieldH 001 - Filosofija / Philosophy
dc.subject.ltPratybų struktūra
dc.subject.ltPratimų rūšys
dc.subject.ltKalbinė veikla
dc.subject.ltPratybų tipai
dc.subject.ltPratybų sistema
dc.subject.ltPratybų planai
dc.subject.ltMokomieji dalykai
dc.subject.enThe structure of practical work
dc.subject.enThe types of practical work
dc.subject.enLinguistic activity
dc.subject.enThe kinds of practical work
dc.subject.enThe system of practical work
dc.subject.enStudy plans
dc.subject.enSubjects taught
dcterms.sourcetitleSantalka. Filosofija
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeT. 17
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/1822-430X.2009.17.2.68-74
dc.identifier.elaba3905478


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record