dc.contributor.author | Katalynaitė, Rūta Elžbieta | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T17:47:37Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T17:47:37Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1822-430X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000021081 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/126075 | |
dc.description.abstract | Nagrinėjama prancūziško mokslinio teksto leksinė sandara ir sintaksinė struktūra, kurios kelia nemažai sunkumų ir nesusipratimų, susijusių su leksinių vienetų ir sintaksinių konstrukcijų ryšiais tekste. Nustatyta, kad leksiniai vienetai – terminija, bendrinės kalbos žodžiai, tarnybiniai žodžiai – sintaksinių struktūrų dėka įgauna tinkamą prasmę. Vienas iš teksto rišlumo elementų yra que – jungtukas, prieveiksmis, įvardis. Atkreipiamas dėmesys į šio leksinio elemento reikšmių įvairovę. | lit |
dc.description.abstract | Lexical and syntactical structures of French scientific text, presenting difficulties to learners and causing misunderstanding, which are associated with the relations of lexical units and syntactical structures in the text, are considered. It is found lexical units, e.g. terms, literary language, function words, acquire their meaning due to syntactic structures. One of the text elements ensuring the cohesion of the text is que, a conjunction, adverb and pronoun. The emphasis is placed on the variety of meanings of this lexical element. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 43-51 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | Ulrich's Web (nenaudotinas) | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.relation.isreferencedby | CEEOL – Central and Eastern European Online Library | |
dc.relation.isreferencedby | MLA | |
dc.relation.isreferencedby | SocINDEX with Full Text | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/coactivity.2010.13 | |
dc.title | Prancūzų mokslinio teksto leksinė sandara ir sintaksinė struktūra | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 12 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Humanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button | |
dc.subject.researchfield | H 004 - Filologija / Philology | |
dc.subject.lt | Leksinė sandara | |
dc.subject.lt | Sintaksinė konstrukcija | |
dc.subject.lt | Prasminiai ryšiai | |
dc.subject.lt | Teksto rišlumas | |
dc.subject.en | Lexical structure | |
dc.subject.en | Syntactical structure | |
dc.subject.en | Semantic relations | |
dc.subject.en | Text cohesion | |
dcterms.sourcetitle | Santalka. Filologija. Edukologija | |
dc.description.issue | nr. 2 | |
dc.description.volume | T. 18 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/coactivity.2010.13 | |
dc.identifier.elaba | 3907315 | |