dc.contributor.author | Kuranovič, Veslav | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T17:47:37Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T17:47:37Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1822-430X | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000021082 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/126076 | |
dc.description.abstract | Straipsnyje nagrinėjama automobilizmo terminija prancūzų kalba. Norima išsiaiškinti užsienio kalbos svarbą šiandieniniame gyvenime. Be užsienio kalbos sunku orientuotis kasdienybėje, ji yra tarsi raktas į geresnį pasaulį, kuris mums atveria duris į ateitį. Nepažinsi žmogaus ir jo kultūros, jei nežinosi kalbos. Kalba – vienas svarbiausių komunikacijos įrankių. Automobilizmo terminijos prancūzų kalba mokoma jaunuomenė turi tik bendrinės kalbos žinių. Dėstytojo pareiga supažindinti jaunuomenę su šia kalba, paaiškinti studentams, kokią vietą užima užsienio kalba šiandienos gyvenime, pabrėžti jos svarbą. Taip pat dėstytojo pareiga pristatyti mokymo tikslus, techniką, metodus, uždavinius ir problemas, kurias jie kels mokslo metų pradžioje ir metų gale, kada pamatys, ar tikslas buvo pasiektas, ar ne. Labai svarbu yra turėti tikslą, kuris būtų pagrįstas uždaviniais ir problemomis, nes tikslas – tai mūsų kelrodis, kuris mus lydi per ištisus mokslo metus ir neduoda nukrypti nuo mokslo kelio. | lit |
dc.description.abstract | In this scientific article is presented french professional car language, also it is analysed a problem of teaching professional language at the technical university. It is presented lot of methods which help student to acquire language skills and also it is presented importance of dialog between student and teacher. Psychology and pedagogy are 2 sciences strong related in teacher’s work. | eng |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 59-66 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | lit | |
dc.relation.isreferencedby | SocINDEX with Full Text | |
dc.relation.isreferencedby | MLA | |
dc.relation.isreferencedby | CEEOL – Central and Eastern European Online Library | |
dc.relation.isreferencedby | Index Copernicus | |
dc.source.uri | https://doi.org/10.3846/coactivity.2010.15 | |
dc.title | Automobilizmo terminija prancūzų kalba | |
dc.title.alternative | French professional car language | |
dc.type | Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dcterms.references | 6 | |
dc.type.pubtype | S3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Humanitarinis institutasui-button / Institute of Humanitiesui-button | |
dc.subject.researchfield | H 004 - Filologija / Philology | |
dc.subject.lt | Kalbiniai gebėjimai | |
dc.subject.lt | Pedagoginės psichologijos vaidmuo moksle | |
dc.subject.lt | Bendrinė prancūzų kalba | |
dc.subject.lt | Profesinė prancūzų kalba | |
dc.subject.lt | Žodynas | |
dc.subject.lt | Straipsniai | |
dc.subject.lt | Mokslinės knygos | |
dc.subject.lt | Automobilizmo terminijos prancūzų kalba raida | |
dc.subject.en | French language | |
dc.subject.en | Car language | |
dc.subject.en | Dialog | |
dc.subject.en | Relation | |
dc.subject.en | Methods | |
dc.subject.en | Discipline | |
dc.subject.en | Vocabulary | |
dc.subject.en | Psychology | |
dc.subject.en | Pedagogy | |
dcterms.sourcetitle | Santalka. Filologija. Edukologija | |
dc.description.issue | nr. 2 | |
dc.description.volume | T. 18 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 10.3846/coactivity.2010.15 | |
dc.identifier.elaba | 3907327 | |