Show simple item record

dc.contributor.authorVelička, Aleksandras
dc.date.accessioned2023-09-18T17:47:39Z
dc.date.available2023-09-18T17:47:39Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1822-430X
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000021086
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/126087
dc.description.abstractUžsienio kalbos mokymo priemonių sistemą sudaro ištisas kompleksas: vadovėlis, papildomo skaitymo knyga, plokštelių, magnetofono įrašų rinkiniai, skirti mokyti audityviai suprasti kalbą, diktantų rinkinys, gramatikos žinynai, žodynai, metodiniai nurodymai mokytojui. Visi išvardyti mokymo komponentai yra relevantiški mokymo procese, tačiau vadovėliui skirtinas svarbiausias vaidmuo. Vadovėlio vaidmenį mokymo procese reikia deramai ir tinkamai vertinti, nes apie jį koncentruojasi visas metodinis kalbos mokymo kompleksas. Straipsnyje aptariamos pagrindinės problemos, iškylančios kuriant užsienio kalbos mokymo vadovėlį.lit
dc.description.abstractOn the basis of the facts mentioned in the article we can draw the following conclusions. The main chapters of the coursebook must contain a variety of exercises and texts. But not all types of language activities can be included. For example, understanding of the text by listening. However, the coursebook should have the system of exercises for developing skills and understanding other linguistic types. It is important to separate classwork exercises from homework exercises because they differ in their character and difficulty. Special texts in the coursebook should be included to help teach a spoken language. At first the coursebook should provide preparatory exercises, but later there should be texts for reading and speaking purposes.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 100-104
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.relation.isreferencedbyUlrich's Web (nenaudotinas)
dc.relation.isreferencedbyIndex Copernicus
dc.relation.isreferencedbyCEEOL – Central and Eastern European Online Library
dc.relation.isreferencedbyMLA
dc.relation.isreferencedbySocINDEX with Full Text
dc.source.urihttps://doi.org/10.3846/coactivity.2010.20
dc.titleEsminiai užsienio kalbų mokymo vadovėlio bruožai
dc.typeStraipsnis kitoje DB / Article in other DB
dcterms.references4
dc.type.pubtypeS3 - Straipsnis kitoje DB / Article in other DB
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.subject.researchfieldH 004 - Filologija / Philology
dc.subject.ltMokomasis metodikos kompleksas
dc.subject.ltPprioritetinis vadovėlio vaidmuo ir jo sudedamosios dalys
dc.subject.ltPratimų sistema
dc.subject.ltTekstai
dc.subject.enThe set of teaching methods
dc.subject.enThe primary role of a coursebook and its compound parts
dc.subject.enThe system of exercises
dc.subject.enTexts
dcterms.sourcetitleSantalka. Filologija. Edukologija
dc.description.issuenr. 2
dc.description.volumeT. 18
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi10.3846/coactivity.2010.20
dc.identifier.elaba3907418


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record