Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorLepkova, Natalija
dc.date.accessioned2023-09-18T17:48:17Z
dc.date.available2023-09-18T17:48:17Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1547-4712
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000021218
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/126303
dc.format.extentp. 45-48
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.titleThe challenges for marketing distance education in the online environment: an integrated approach / edited by Ugur Demiray and N. Serdar Sever
dc.typeRecenzija kitame recenzuojamame leidinyje / Review in other peer-reviewed source
dc.type.pubtypeC4 - Recenzija kitame recenzuojamame leidinyje / Review in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyStatybos fakultetas / Faculty of Civil Engineering
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldT 002 - Statybos inžinerija / Construction and engineering
dcterms.sourcetitleDistance learning... for educators, trainers, and leaders / United States Distance Learning Associations
dc.description.issueno. 1
dc.description.volumeVol. 7
dc.publisher.nameUSDLA
dc.publisher.cityBoston
dc.identifier.elaba3909768


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą