Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorVinogradova-Zinkevič, Irina
dc.contributor.authorKurilov, Jevgenij
dc.date.accessioned2023-09-18T17:49:22Z
dc.date.available2023-09-18T17:49:22Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0132-2818
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000021503
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/126540
dc.description.abstractStraipsnyje yra analizuojami kai kurie nuotolinių mokymo kursų adaptavimo aspektai. Virtualiųjų mokymosi aplinkų ir nuotolinių mokymo kursų adaptavimo ir adaptavimosi savybės mokslinėje literatūroje yra laikomos labai svarbiais jų kokybės veiksniais. Šie veiksniai užtikrina geresnį kursų pritaikomumą prie skirtingų besimokančiųjų poreikių ir todėl užtikrina geresnę mokymosi kokybę. Kuriant kursus pagal „Kompiuterinių mokymo sistemų“ mokymo programą VGTU ketvirto kurso informatikos pakraipos studentams papildomas elektroninio kurso kūrimo reikalavimas studentams buvo kurso adaptavimas. Darbo tikslas yra išanalizuoti studentų darbus kursų adaptavimo požiūriu. Darbe nagrinėjama kurios kurso sekos nuoseklumo nustatymo taisyklės yra suprantamiausios ir dažniausiai naudojamos studentų.lit
dc.description.abstractSeveral distance learning courses adaptation aspects are analyzed in the paper. Adaptation characteristics of virtual learning environments and distance learning courses are considered very significant quality factors in scientific literature. These factors warrant the better adaptability of distance learning courses to the different learners’ needs, and therefore, the better learning quality. While creating distance learning courses according to “Computer training systems” teaching program for VGTU IV course students, there was an additional course adaptation requirement for the students. The aim of this paper is to analyze the students’ works from courses’ adaptation point of view. The paper is also aimed to analyze which course sequencing rules are the mostly clear and often used by the students.eng
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 170-175
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isolit
dc.rightsLaisvai prieinamas internete
dc.source.urihttps://talpykla.elaba.lt/elaba-fedora/objects/elaba:3916291/datastreams/MAIN/content
dc.titleStudentų adaptuotų nuotolinių kursų kokybės vertinimas
dc.typeStraipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed source
dcterms.accessRightsLBT: Leidinyje spausdinami Lietuvos matematikų draugijos LI konferencijos darbai.
dcterms.licenseCreative Commons – Attribution – 4.0 International
dcterms.references10
dc.type.pubtypeS4 - Straipsnis kitame recenzuotame leidinyje / Article in other peer-reviewed publication
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas Matematikos ir informatikos institutas
dc.contributor.facultyFundamentinių mokslų fakultetas / Faculty of Fundamental Sciences
dc.subject.researchfieldN 001 - Matematika / Mathematics
dc.subject.researchfieldN 009 - Informatika / Computer science
dc.subject.researchfieldT 007 - Informatikos inžinerija / Informatics engineering
dc.subject.ltNuotolinio mokymo kursas
dc.subject.ltAdaptavimas
dc.subject.ltVirtualioji mokymosi aplinka
dc.subject.ltKokybės vertinimas
dc.subject.ltKurso sekos nuoseklumo nustatymo taisyklės
dc.subject.enDistance learning course
dc.subject.enAdaptation
dc.subject.enVirtual learning environment
dc.subject.enEValuation of quality
dc.subject.enCourse sequencing rules
dcterms.sourcetitleLietuvos matematikos rinkinys
dc.description.volumeT. 51
dc.publisher.nameMatematikos ir informatikos institutas
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doiLBT02-000040784
dc.identifier.doi10.15388/LMR.2010.32
dc.identifier.elaba3916291


Šio įrašo failai

Thumbnail

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą