dc.contributor.author | Skrickij, Viktor | |
dc.contributor.author | Bogdevičius, Marijonas | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T17:49:49Z | |
dc.date.available | 2023-09-18T17:49:49Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.issn | 1648-4142 | |
dc.identifier.other | (BIS)VGT02-000021396 | |
dc.identifier.uri | https://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/126647 | |
dc.description.abstract | Vehicle gearbox dynamics is characterized by time varying mesh stiffness. The paper presents a survey of methods used for determining mesh stiffness and the analysis of the centre distance influence on it. The refined mathematical transmission model presenting the centre distance as a variable is presented. The centre distance error as well as backlash and bearing flexibility is defined and the influence of these factors on mesh stiffness and spur gear dynamics is investigated. The results obtained from this paper may be used in gear-box diagnostics. | eng |
dc.description.abstract | Pavarų dėžės dinaminiai procesai priklauso nuo per tam tikrą laiką kintamo krumpliaračių sukabinimo standumo. Straipsnyje pateikta metodų, taikomų krumpliaračių sukabinimo standumui nustatyti, apžvalga, nagrinėjama tarpašinio atstumo įtaka krumpliaračių sukabinimo standumui. Pateiktas patikslintas transmisijos matematinis modelis, kuriame tarpašinis atstumas yra kintamas dydis, įvertinta jo geometrinė paklaida, tarpelis tarp krumpliaračių krumplių, laisvumas guoliuose, ištirta šių faktorių įtaka krumpliaračių sukabinimo standumui ir pavaros dinamikai. Gauti rezultatai gali būti naudojami automobilių pavarų dėžių diagnostikai. | lit |
dc.format | PDF | |
dc.format.extent | p. 278-286 | |
dc.format.medium | tekstas / txt | |
dc.language.iso | eng | |
dc.relation.isreferencedby | Scopus | |
dc.relation.isreferencedby | VINITI | |
dc.relation.isreferencedby | Compendex | |
dc.relation.isreferencedby | ICONDA | |
dc.relation.isreferencedby | Current Abstracts (EBSCO) | |
dc.relation.isreferencedby | Science Citation Index Expanded (Web of Science) | |
dc.relation.isreferencedby | DOAJ | |
dc.source.uri | https://journals.vgtu.lt/index.php/Transport/article/view/5798 | |
dc.title | Vehicle gearbox dynamics: centre distance influence on mesh stiffness and spur gear dynamics | |
dc.title.alternative | Automobilio pavarų dėžės dinamika: tarpašinio atstumo įtaka sukabinimo standumui ir tiesiakrumplės pavaros dinamikai | |
dc.type | Straipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB | |
dcterms.references | 24 | |
dc.type.pubtype | S1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article | |
dc.contributor.institution | Vilniaus Gedimino technikos universitetas | |
dc.contributor.faculty | Transporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering | |
dc.subject.researchfield | T 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering | |
dc.subject.lt | Automobilis | |
dc.subject.lt | Pavarų dėžė | |
dc.subject.lt | Tiesiakrumplė pavara | |
dc.subject.lt | Krumpliaračiai | |
dc.subject.lt | Sukabinimo standumas | |
dc.subject.lt | Tarpašinis atstumas | |
dc.subject.lt | Dinamika | |
dc.subject.lt | Diagnostika | |
dc.subject.en | Vehicle gearbox | |
dc.subject.en | Spur gear | |
dc.subject.en | Mesh stiffness | |
dc.subject.en | Centre distance | |
dc.subject.en | Dynamics | |
dc.subject.en | Diagnostic | |
dcterms.sourcetitle | Transport | |
dc.description.issue | no. 3 | |
dc.description.volume | Vol. 25 | |
dc.publisher.name | Technika | |
dc.publisher.city | Vilnius | |
dc.identifier.doi | 000282653200007 | |
dc.identifier.doi | 10.3846/transport.2010.34 | |
dc.identifier.elaba | 3913876 | |