Rodyti trumpą aprašą

dc.contributor.authorSkrickij, Viktor
dc.contributor.authorBogdevičius, Marijonas
dc.date.accessioned2023-09-18T17:49:49Z
dc.date.available2023-09-18T17:49:49Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1648-4142
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000021396
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/126647
dc.description.abstractVehicle gearbox dynamics is characterized by time varying mesh stiffness. The paper presents a survey of methods used for determining mesh stiffness and the analysis of the centre distance influence on it. The refined mathematical transmission model presenting the centre distance as a variable is presented. The centre distance error as well as backlash and bearing flexibility is defined and the influence of these factors on mesh stiffness and spur gear dynamics is investigated. The results obtained from this paper may be used in gear-box diagnostics.eng
dc.description.abstractPavarų dėžės dinaminiai procesai priklauso nuo per tam tikrą laiką kintamo krumpliaračių sukabinimo standumo. Straipsnyje pateikta metodų, taikomų krumpliaračių sukabinimo standumui nustatyti, apžvalga, nagrinėjama tarpašinio atstumo įtaka krumpliaračių sukabinimo standumui. Pateiktas patikslintas transmisijos matematinis modelis, kuriame tarpašinis atstumas yra kintamas dydis, įvertinta jo geometrinė paklaida, tarpelis tarp krumpliaračių krumplių, laisvumas guoliuose, ištirta šių faktorių įtaka krumpliaračių sukabinimo standumui ir pavaros dinamikai. Gauti rezultatai gali būti naudojami automobilių pavarų dėžių diagnostikai.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 278-286
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.relation.isreferencedbyVINITI
dc.relation.isreferencedbyCompendex
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.relation.isreferencedbyCurrent Abstracts (EBSCO)
dc.relation.isreferencedbyScience Citation Index Expanded (Web of Science)
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.source.urihttps://journals.vgtu.lt/index.php/Transport/article/view/5798
dc.titleVehicle gearbox dynamics: centre distance influence on mesh stiffness and spur gear dynamics
dc.title.alternativeAutomobilio pavarų dėžės dinamika: tarpašinio atstumo įtaka sukabinimo standumui ir tiesiakrumplės pavaros dinamikai
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references24
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltAutomobilis
dc.subject.ltPavarų dėžė
dc.subject.ltTiesiakrumplė pavara
dc.subject.ltKrumpliaračiai
dc.subject.ltSukabinimo standumas
dc.subject.ltTarpašinis atstumas
dc.subject.ltDinamika
dc.subject.ltDiagnostika
dc.subject.enVehicle gearbox
dc.subject.enSpur gear
dc.subject.enMesh stiffness
dc.subject.enCentre distance
dc.subject.enDynamics
dc.subject.enDiagnostic
dcterms.sourcetitleTransport
dc.description.issueno. 3
dc.description.volumeVol. 25
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi000282653200007
dc.identifier.doi10.3846/transport.2010.34
dc.identifier.elaba3913876


Šio įrašo failai

FailaiDydisFormatasPeržiūra

Su šiuo įrašu susijusių failų nėra.

Šis įrašas yra šioje (-se) kolekcijoje (-ose)

Rodyti trumpą aprašą