Show simple item record

dc.contributor.authorVasilis Vasiliauskas, Aidas
dc.contributor.authorVilkelis, Aurimas
dc.contributor.authorZinkevičiūtė, Virgilija
dc.contributor.authorBatarlienė, Nijolė
dc.date.accessioned2023-09-18T18:24:25Z
dc.date.available2023-09-18T18:24:25Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn1648-4142
dc.identifier.other(BIS)VGT02-000021641
dc.identifier.urihttps://etalpykla.vilniustech.lt/handle/123456789/127343
dc.description.abstractThe days when a buyer was forced to choose from what is being offered have passed. These days, buyers demand a product that would answer their exclusive expectations at a time of their preference and at an acceptable price. Therefore, manufacturers aiming to survive the competition battle have to rethink their operation strategies. Special importance is attached to the process of development and reconstruction of supply chains, and the process which may feature particularities, depending on the branch of industry. Automobile manufacturing is the biggest the fastest industry developing across the globe. New automobiles are listed as luxury commodities and are, therefore, subjected to very strict requirements with regard to various logistic operations and technologies, which are vital for ensuring efficient automobile delivery to the final users. Due to the growing demand for brand-new automobiles and the distance to the user, automobile manufacturers are constantly searching for solutions to the development and support of an efficient distribution network. Strategy shaping of distribution network requires evaluation of a number of criteria, which influence the distribution system. The article analyzes the development of automobile distribution networks on the basis of multi-criteria evaluation of distribution channels.eng
dc.description.abstractDienos, kada pirkėjas buvo priverstas rinktis tik tai, kas jam siūloma, jau seniai praeityje. Šiais laikais pirkėjai reikalauja tik jų lūkesčius atitinkančio produkto, reikiamu metu ir už priimtiną kainą. Todėl gamintojai, siekdami išlikti konkurencinėje kovoje, privalo apmąstyti savo veiklos strategiją. Ypatingą reikšmę šiuo metu yra įgavęs tiekimo grandinių kūrimo ir pertvarkymo procesas, kuris priklausomai nuo pramonės šakos gali turėti savitą specifiką. Automobilių gamyba yra viena iš didžiausių ir sparčiausiai besivystančių pramonės šakų visame pasaulyje. Nauji automobiliai priskiriami prabangos prekių grupei, todėl yra taikomi labai griežti reikalavimai, skirti įvairioms logistinėms veikloms ir technologijoms, reikalingoms užtikrinti efektyvų automobilių pateikimą galutiniams vartotojams. Didėjant naujų automobilių paklausai bei atstumui iki vartotojo, automobilių gamintojai nuolat ieško sprendimų, kaip sukurti ir palaikyti efektyvų paskirstymo tinklą. Kuriant paskirstymo tinklo strategiją, būtina įvertinti daugybę kriterijų, veikiančių paskirstymo sistemą. Šiame straipsnyje nagrinėjamas lengvųjų automobilių paskirstymo tinklų sudarymas, remiantis daugiakriteriu distribucinių kanalų vertinimu.lit
dc.formatPDF
dc.format.extentp. 361-367
dc.format.mediumtekstas / txt
dc.language.isoeng
dc.relation.isreferencedbyScopus
dc.relation.isreferencedbyVINITI
dc.relation.isreferencedbyCompendex
dc.relation.isreferencedbyICONDA
dc.relation.isreferencedbyCurrent Abstracts (EBSCO)
dc.relation.isreferencedbyScience Citation Index Expanded (Web of Science)
dc.relation.isreferencedbyDOAJ
dc.source.urihttps://journals.vgtu.lt/index.php/Transport/article/view/5810
dc.titleDevelopment of automobile distribution networks on the basis of multi-criteria evaluation of distribution channels
dc.title.alternativeLengvųjų automobilių paskirstymo tinklų sudarymas, remiantis distribucinių kanalų daugiakriteriu vertinimu
dc.typeStraipsnis Web of Science DB / Article in Web of Science DB
dcterms.references36
dc.type.pubtypeS1 - Straipsnis Web of Science DB / Web of Science DB article
dc.contributor.institutionVilniaus Gedimino technikos universitetas
dc.contributor.facultyTransporto inžinerijos fakultetas / Faculty of Transport Engineering
dc.subject.researchfieldS 003 - Vadyba / Management
dc.subject.researchfieldT 003 - Transporto inžinerija / Transport engineering
dc.subject.ltPaskirstymo kanalas
dc.subject.ltDaugiakriteris vertinimas
dc.subject.ltAutomobilių rinka
dc.subject.ltTiekimo grandinėi
dc.subject.ltStrateginiai sprendimai
dc.subject.enDistribution channel
dc.subject.enMulti-criteria evaluation
dc.subject.enAutomobile market
dc.subject.enSupply chain
dc.subject.enStrategic solution
dcterms.sourcetitleTransport
dc.description.issueno. 4
dc.description.volumeVol. 25
dc.publisher.nameTechnika
dc.publisher.cityVilnius
dc.identifier.doi000285649700004
dc.identifier.doi10.3846/transport.2010.45
dc.identifier.elaba3919176


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record